琴日我地學校要返學
但係唔洗上堂
因為我地學校舉辦左個唔知叫咩既ACTIVITY DAY-----係關於新年既
我同erica佢地個日有個drama表演
都ok啦
表演完之後溫剛都話我地做得幾好
之後我同tony就一齊落去ms chan個個攤位
我地幫手個個攤位係印賀年卡既
除左ms chan呢個攤位之外
我仲幫ms choy手
ms choy個個攤位仲有shanice仲joanne幫手
我幫下呢邊幫下個邊
之後又玩下d攤位
我玩左繩結同面粉公仔
不知不覺毫到左放學校既時候啦
我地個陣本來諗住去唱k
不過好少人得
之後我地諗下諗下erika就到我地身邊
佢話佢d fd唔知去左邊
所以想我地陪佢
then我地就去erika屋企玩啦
我地去左新都城到借左d karaoke VCD去佢屋企唱
我地係錦係杜唱
唱到勁大聲
勁好玩呀~!!!!!
之後erika仲叫我地留低食飯
所以最後我啦::::shanice::::be2:::jesse::::zoe都留低左食飯
我地...""打邊爐""~!!!!
之後我地仲飯左d""apple juice""
我同zoe都飲左2支
之後個個都好似飲醉左錦
傻下傻下錦
特別係jesse呀
佢真係傻左....係錦係杜笑笑笑笑笑><"
我地大約9:30先走
10:00杜就返到屋企lu
|