2008 年 7 月 20 日 星期日  |
唔知點解  |
分類: 未分類 |
今日
想同你地討論個問題
點解
我
明明
唔色
買
鹹x
但係
我媽
要我
去買
重有一個問題
但係
我唔會講的
|
| 發表時間:2008-07-20 07:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 13 日 星期日  |
買泳衣  |
分類: 未分類 |
個一日
真係好累
只不過買泳衣
就搞到好累咁
唉......
點會有人腳軟
好似我咁
一隻腳軟><
呀!
終於有泳衣岩喇!
其實(回釣墨魚)
我釣到墨魚
咁咪開心LOR
~*_*~ |
| 發表時間:2008-07-15 06:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
釣墨魚  |
分類: 未分類 |
今日釣墨魚
我好開心咁上船
之後
同個朋友走黎走去
好累
終於有得去釣墨魚
好好玩(初頭)
好悶(中期)
開心(後期)
點解我後期會好開心呢?
明天再解 |
| 發表時間:2008-07-12 08:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
好火火火!  |
分類: 未分類 |
今日呢!
我好想可以開開心心咁過
話晒都好快放假嘛!
但係
個天好似同我作對咁
個衰人族的第2個人
係到話我同阿吳係廢物LOR!
佢係「五腦五佬」呀!
我請大家配對我想同「五腦五佬」講的野係真or係假
你好聰明!•
•真
我要你同我講對唔住!
•假
咪懶口力(口力是大字,好像工力=功)
還有
有衰人族的第4個:同級不同班的女人
衰野:唔比佢借我的擦膠用就話我,又懶cool!
講左出呢,我個心舒服晒,多謝你睇我發洩的文章^^ |
| 發表時間:2008-07-10 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
衰人幾名!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
今日
無咩特別
所以
我就講
我一直好想講o既野啦!
就係......
哀人一族!
第1個:我同級唔同班既男人
衰野:好煩!
第2個:5年級的女人
衰野:好多(例:自已為事!)
第3個:我呀哥
衰野:好煩+自己玩得多電腦又話人唔準玩好耐電腦
我講左出呢心到舒服晒,多謝你睇!
OH!
今日差D呼吸困難!!-W-"" |
| 發表時間:2008-07-09 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|