話劇小組  |
分類: 未分類 |
我今日上話劇小組
識我的都知道我做話劇好嫁啦
所以我拎左好多紅"take"
勁野黎
我要做個主角,牙君
唔係我朋友個個牙君
我唔做"亞軍"我要第1~!!
真係第1lor
最後個part
得我有"take"
牙牙!
重有
中文堂個時
比我地玩棋
牙穎佢將黑白棋玩人
又估我拎咩
好好笑
笑到碌地^v^
回回回回回回牙牙牙牙牙牙牙
唔好唔回啦
|
| 發表時間:2008-06-26 07:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
HAPPY 的一日  |
分類: 未分類 |
今日迷迷胡胡咁起身
個時6:27
阿媽打麻雀
我問
有無八號風,紅雨個D
佢話有有有有有有有
我好HAPPY咁跳一兩下
之後我ONLINE MSN
阿君ONLINE
同佢玩左一盆黑白棋
佢話
YEAH 唔屎番學
我話
係又點,落好大
好慘LORLOR
又等多日先默英文
慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘
|
| 發表時間:2008-06-25 08:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
無奈ing~!!!  |
分類: 未分類 |
今日返學啦(好正常!xD)
早讀竟然同我最憎的人坐!!!!
小息lu~!!!鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴(乜水叫我?)
e......咪阿雯,阿雯阿雯~!!我地一齊傾D跑的野
阿君好無奈咁睇我地"口水紛飛"
我問阿君有無BLOG
佢...佢話:
咩係blog-0-
我頂~!!!
5-7堂D人去晒綵排,超超超超超超超超超超超超超超超超超悶(唔好以為我講超活)
之後又比我地做暑期作業,YeaH~!!!!!!**
我做左10分6囉-0-無奈ing
我去71買條條食,點知......
見到一隻......
蜜蜂~!!!!!!
|
| 發表時間:2008-06-24 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 22 日 星期日  |
2008-06-22  |
分類: 未分類 |
有個朋友打電話黎問我點樣整blog,之後我同佢講,佢唔聽,亂咁講。記然佢識又問我!好想送舊 比佢食!
今日又打羽毛球了!好想快D打呀!! |
| 發表時間:2008-06-22 02:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|
| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|