**栗子事+排排坐+blog=事情排排坐blog**
歡迎來訪

"愛到底是甚麼?"
"沒人能解答,直到永遠!"
2008 年 7 月 8 日  星期二   時晴時雨


噁心噁心真噁心&派成積表 無奈 分類: 未分類

SoRrY***]] 唔打blog

 

唔好打小妹呀.><.

 

不過今日補賞1編

 

好噁的

 

有瘋狂嘔嘔症的人不要看

 

-v-"我講喇

 

首先

 

我起身

 

返學

 

之後

 

去補習

 

我望出面

 

有個"年青人"

 

望我LORlor**

 

好樣樣樣樣樣樣樣樣樣

 

好YeAh

 

返歸LU

 

我o係樓下見到一個

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

挖鼻屎的阿伯

 

OHohOHohOHohOHohOHohOHohOHohOHohOHohOHohOHohOHohOHohOHoh

 

 

好好好好好好好好好好重要的事差D唔記得講Tim!!!

 

 

 

就係

 

 

 

 

 

 

 

派成積表

 

 

我係......

 

本身......

 

 

1b,2b,3a,現在:4a

 

我就係......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5a,5b,5c,5d,5e(我校係無5e或以下)

 

 

a班最勁,b班第2,c班尾2,d班最廢

 

 

 

....................................................................................................................................................................................................

我係....................................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                 估下la

緊係5a啦o^^o續續續續續續續

發表時間:2008-07-08 07:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 6 月 30 日  星期一   微雨


又有話劇小組 疲倦 分類: 未分類

今日

 

又有話劇小組

 

我好乖

 

又係最多"take"

 

講左好多野

 

好累

 

我訓了

 

88

發表時間:2008-06-30 07:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 6 月 29 日  星期日   雨天


好累 疲倦 分類: 未分類

今日(又係今日了)

 

 

5:30起身

 

以為6:30

 

我唔想sleep

 

但係

 

sleep神"big"我訓

 

話咁快

 

我訓左2個鍾

 

姐係7:30

 

好YeaH

 

又可以玩電腦

 

之後

 

8:40分

 

我仙記得要睇戲

 

好彩10:50

 

我地10:15到左

 

哥見有2個人

 

 

 

 

 

 

 

 

上左去咩個邊

 

之後

 

佢(哥)知到了

 

 

 

 

佢同我講

 

 

 

 

 

 

 

 

[有2個鬼佬上去淨係買爆谷]

 

 

 

我聽後O晒咀又笑爆咀

 

 

 

 

 

 

 

聽日係畢業典禮,但係我唔係畢業生,領獎生

 

好期侍!

發表時間:2008-06-29 09:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 6 月 28 日  星期六   雨天


無得釣墨魚 傷心 分類: 未分類

今日

 

我哥一早要上學考試

 

我就o係屋企狂打機

 

之後

 

我媽同我去街

 

去香港仔食早餐

 

都幾好食

 

之後

 

去銅鑼灣

 

買<<工力 夫 熊 貓>>

 

聽日睇

 

之後

 

我地去釣墨魚

 

 

落左好大雨

 

無得去釣墨魚

 

 

真係好火-0-

發表時間:2008-06-28 09:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 6 月 27 日  星期五   雷雨


衰野多籮籮 傷心 分類: 未分類

今日無無聊聊咁返學

 

又無無聊聊咁上堂

 

又無無聊聊咁"足"棋

 

 

你地可能諗我今日咩事都無聊,寫Blog殺人牙~!!!

 

今日個天真係殺人

 

咩衰野都有我

 

補默唔得

 

 

 

比人屈

 

 

比人搶阿曦,我同阿吳D野

 

 

總之

 

 

衰野咩都有

 

 

多到

 

 

眼都花-0-

 

 

 

不如我有時間

 

 

 

 

 

 

 

 

 

殺左D唔留言的人

 

好唔好

 

 

唔想就留言

發表時間:2008-06-27 07:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


shanashana
暱稱: **栗子戀+排排坐=戀愛排排坐**
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
我決定作故仔
學校D野
9月1號倒數
9月1號倒數
文章分類
全部 (30)
翼•生活 (2)
翼•無聊野 (1)
翼•學校 (1)
故仔 (1)
未分類 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 19
今日人氣: 2
累積人氣: 885
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed