噁心噁心真噁心&派成積表  |
分類: 未分類 |
SoRrY***]] 唔打blog
唔好打小妹呀.><.
不過今日補賞1編
好噁的
有瘋狂嘔嘔症的人不要看
-v-"我講喇
首先
我起身
返學
之後
去補習
我望出面
有個"年青人"
望我LORlor**
好樣樣樣樣樣樣樣樣樣
好YeAh
返歸LU
我o係樓下見到一個
挖鼻屎的阿伯
OHohOHohOHohOHohOHohOHohOHohOHohOHohOHohOHohOHohOHohOHoh
好好好好好好好好好好重要的事差D唔記得講Tim!!!
就係
派成積表
我係......
本身......
1b,2b,3a,現在:4a
我就係......
5a,5b,5c,5d,5e(我校係無5e或以下)
a班最勁,b班第2,c班尾2,d班最廢
....................................................................................................................................................................................................
我係....................................................................
估下la
緊係5a啦o^^o續續續續續續續
|
| 發表時間:2008-07-08 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 29 日 星期日  |
好累  |
分類: 未分類 |
今日(又係今日了)
我
5:30起身
以為6:30
我唔想sleep
但係
sleep神"big"我訓
話咁快
我訓左2個鍾
姐係7:30
好YeaH
又可以玩電腦
之後
8:40分
我仙記得要睇戲
好彩10:50
我地10:15到左
哥見有2個人
上左去咩個邊
之後
佢(哥)知到了
佢同我講
[有2個鬼佬上去淨係買爆谷]
我聽後O晒咀又笑爆咀
聽日係畢業典禮,但係我唔係畢業生,領獎生
好期侍! |
| 發表時間:2008-06-29 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 28 日 星期六  |
無得釣墨魚  |
分類: 未分類 |
今日
我哥一早要上學考試
我就o係屋企狂打機
之後
我媽同我去街
去香港仔食早餐
都幾好食
之後
去銅鑼灣
買<<工力 夫 熊 貓>>
聽日睇
之後
我地去釣墨魚
但
落左好大雨
無得去釣墨魚
真係好火-0- |
| 發表時間:2008-06-28 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
衰野多籮籮  |
分類: 未分類 |
今日無無聊聊咁返學
又無無聊聊咁上堂
又無無聊聊咁"足"棋
你地可能諗我今日咩事都無聊,寫Blog殺人牙~!!!
今日個天真係殺人
咩衰野都有我
補默唔得
比人屈
比人搶阿曦,我同阿吳D野
總之
衰野咩都有
多到
眼都花-0-
不如我有時間
殺左D唔留言的人
好唔好
唔想就留言 |
| 發表時間:2008-06-27 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|