| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
2006 年 10 月 24 日 星期二 |
 | |
|
太好啦...  |
|
終於捱過0左最辛苦GE一日啦!
感謝神呀!
今日的HIST真係好難呀...唔識做>.<
好耐都未試過好似今次咁驚GAT^T
不過MATH我真係好唔小心呀!
咁就冇0左3分啦...
對唔住呀!
我下次一定會小心D GA啦...
今日好HEA咁又過0左半日啦∼
今日HIM SIR問有冇人想拍拖...
其實我覺得呢兩年簡簡單單,比心機讀好D書就得GA啦∼
因為,中意一個人又唔一定要同佢一齊GE∼
見到佢開開心心,係佢身邊守候住咪得LOR...
ANYWAY,仲有2日就考完啦,我一定要加油GA!
各位小FD*子,你0地都要努力呀!
為什麼你總是在我的心中留下一點點的痕跡?
卻又不許我向你走近...
你的若即若離令我很迷茫>.<

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-10-24 04:16 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2006 年 10 月 23 日 星期一 |
 | |
|
唉...  |
|
要加油呀...
睇到你咁攰,
我好想為你分憂>.<
放學時...
我係唔係好奇怪呀??
唉∼不過一眼就足夠了!

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-10-23 09:16 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2006 年 10 月 22 日 星期日 |
 | |
|
好想死呀T^T  |
|
好想TEST WEEK快D過呀!
日日係咁溫,我真係會死GA>.<
就黎精神崩潰啦...
好期待TEST WEEK完結個日呀...
我一定會盡情完返一日GA!
不過...
而家都唔好諗咁多啦∼
繼續溫書吧啦...唉∼
差不多每晚的禱告中都有你...
原來在不知不覺間,
等待已經成為了習慣.
但願你可以在U.T.中得主加力,
把你所有的知識都可以運用自如!
有時候..."老本''是不可信的,
知道嗎?

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-10-22 09:43 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 50 | »
|