♬.∫珊珊的夢想國度∫ﻬஐ 

☞告示板

♡最愛.王子
5B,讓我們一齊無憂慮的往前衝吧!

Lollipop,加油!>.<''


本站網址:


http://www.qooza.com/shanpig

 

=======================================================

 

 

=======================================================


       

     

 

 


shanpig
暱稱: 珊珊豬
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
朋友:
從敖犬' S BLOG中得到...
棒棒堂黎0左香港呀!
中秋節快樂!
超滿足的一天
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
::我的小FD子::
!*l|l°+夢'*.,++    .. .`"是未來的指引*|!●'’    |!|]×還是過去的回憶..?∴°•。 *×°*"___王子,我愛你___=+*
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 159
今日人氣: 2
累積人氣: 12700
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  2006 年 12 月 9 日  星期六      

   晴天

 

心...

可以打開心扉....

讓我的關心進入你的心中嗎?

 

開始發現...

我的心總是離不開你.

討厭那種欲言又止的感覺.

 

但願人長久,

千里共禪娟.

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-12-09 11:19 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

    



 

  2006 年 12 月 8 日  星期五      

   晴天

 

生日快樂! 愉快

豬頭兄弟......

Hapi-Birthday!

 

不知何時開始...才會發現兄弟對我是那麼的好....

兄弟...告訴你,你對我這個豬頭兄弟來說也是十分重要的!

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-12-08 03:51 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

    



 

感謝主! 愉快

SPORTS DAY終於過去啦!

呢兩日真係辛苦0左大家啦....

尤其係呀文,JESSICA同埋各位親愛的MEMBERS!

你0地每一個都係SPORTS DAY的大功臣,我以你0地為傲!

 

相反...我覺得自己真係遠遠及不上你0地....

我有太多太多的地方需要去改盡,

我一定會盡我0地能力去改善,

我仲要向各位好好學習呢!

請原諒我呢個無用的LEADER!

 

經過兩日黎的折騰....

我無論係身同心都已經好累好累...

真的要好好休息一下>.<''

不過,我知道各位都唔比我舒服,

你0地都辛苦啦!

真係好多謝大家呀!

 

其實....

我整親隻腳真係我自己唔小心啫....

唉...真係好核突呀....行個時柺下柺下咁...>.<''

我知道你0地好關心我,唔想我再整親,

不過你0地個個都咁努力係度做緊野的時候,

我又點可以自己去0左休息GA呢!

我0地係一TEAM人黎GA嗎!

我0地要一齊進一齊退!

我絕對唔可掉底大家GA!

大家放心,我今日隻腳已經好返好多GA啦!

星期一返去見大家應該唔洗再柺下柺下咁行GA啦^^''

同埋...見到HEAD-P係出面操的時候,

我0地都唔想坐低,

因為我0地要同佢一齊捱住!

我0地每一個LEADERS都係度支持緊你!

最終,你都冇放棄,捱到最後,你真係好叻呀!

 

你0地知道嗎,,,

我見到你0地ONDUTY個時,

又曬又熱,真係好辛苦....

我真係好心痛呀!

尤其係我見到曉恩曬到面青口唇白,坐係SICK ROOM的時候,

我真係想喊...

我覺得自己好似只係識得點你0地做野,

我自己又好似冇咩貢獻的時候,

我真係好內疚T^T

 

TEAM C 的 MEMBERS!

你0地係我的心目中,

係最乖,最叻,最可愛GA!

我真係好愛好愛你0地每一個.....

上學期就快完啦,

唔知道我0地下學期仲會唔會係同一TEAM,

但係我一定會好掛住好掛住你0地GA!

你0地係神賜比我一份好好的禮物!

雖然,我可以比你0地只係一筒小小的糖,

但係,入面包含的係我對你0地的感激!

 

仲有...就係要同我0地勞苦功高的HEAD-P講GE...

''對不起'' ''多謝你''

這是真心的兩句話,

因為我0地真係令你失望了!

個日LUNCH係CONTROL CENTRE,

雖然你真係惡0左少少,

但係我0地好明白你的心情,

我0地都冇怪你.

但,請你相信我0地,

我0地下次一定會做得更好GA!

 

4B的同學,

你0地都好叻!

雖然我0地冇拎到獎,

但係我相信,我0地係MISS鄭的心目中已經拎0左冠軍GA啦!

今日起身,

發現自己把聲又吵曬=.=''

真係好難聽呀....

不過佢0地話我呢把聲聽落冇咁低B喎...

可能都係一件好事黎GE....

我想同各位講聲對唔住呀!

我身為4B的MONITRESS,

但我SPORTS DAY好似冇點幫過大家...

我真係好希望可以為班出返一D力GA!

各位...辛苦曬你0地呀!

 

我愛PREFECT TEAM , 我愛4B!

P.S...這篇日記...打了一個小時呢>.<''雖然...好似講0左好多廢話,但全都是心底話呢!

 

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-12-08 12:57 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]