|
SPORTS DAY終於過去啦!
呢兩日真係辛苦0左大家啦....
尤其係呀文,JESSICA同埋各位親愛的MEMBERS!
你0地每一個都係SPORTS DAY的大功臣,我以你0地為傲!
相反...我覺得自己真係遠遠及不上你0地....
我有太多太多的地方需要去改盡,
我一定會盡我0地能力去改善,
我仲要向各位好好學習呢!
請原諒我呢個無用的LEADER!
經過兩日黎的折騰....
我無論係身同心都已經好累好累...
真的要好好休息一下>.<''
不過,我知道各位都唔比我舒服,
你0地都辛苦啦!
真係好多謝大家呀!
其實....
我整親隻腳真係我自己唔小心啫....
唉...真係好核突呀....行個時柺下柺下咁...>.<''
我知道你0地好關心我,唔想我再整親,
不過你0地個個都咁努力係度做緊野的時候,
我又點可以自己去0左休息GA呢!
我0地係一TEAM人黎GA嗎!
我0地要一齊進一齊退!
我絕對唔可掉底大家GA!
大家放心,我今日隻腳已經好返好多GA啦!
星期一返去見大家應該唔洗再柺下柺下咁行GA啦^^''
同埋...見到HEAD-P係出面操的時候,
我0地都唔想坐低,
因為我0地要同佢一齊捱住!
我0地每一個LEADERS都係度支持緊你!
最終,你都冇放棄,捱到最後,你真係好叻呀!
你0地知道嗎,,,
我見到你0地ONDUTY個時,
又曬又熱,真係好辛苦....
我真係好心痛呀!
尤其係我見到曉恩曬到面青口唇白,坐係SICK ROOM的時候,
我真係想喊...
我覺得自己好似只係識得點你0地做野,
我自己又好似冇咩貢獻的時候,
我真係好內疚T^T
TEAM C 的 MEMBERS!
你0地係我的心目中,
係最乖,最叻,最可愛GA!
我真係好愛好愛你0地每一個.....
上學期就快完啦,
唔知道我0地下學期仲會唔會係同一TEAM,
但係我一定會好掛住好掛住你0地GA!
你0地係神賜比我一份好好的禮物!
雖然,我可以比你0地只係一筒小小的糖,
但係,入面包含的係我對你0地的感激!
仲有...就係要同我0地勞苦功高的HEAD-P講GE...
''對不起'' 和 ''多謝你''
這是真心的兩句話,
因為我0地真係令你失望了!
個日LUNCH係CONTROL CENTRE,
雖然你真係惡0左少少,
但係我0地好明白你的心情,
我0地都冇怪你.
但,請你相信我0地,
我0地下次一定會做得更好GA!
4B的同學,
你0地都好叻!
雖然我0地冇拎到獎,
但係我相信,我0地係MISS鄭的心目中已經拎0左冠軍GA啦!
今日起身,
發現自己把聲又吵曬=.=''
真係好難聽呀....
不過佢0地話我呢把聲聽落冇咁低B喎...
可能都係一件好事黎GE....
我想同各位講聲對唔住呀!
我身為4B的MONITRESS,
但我SPORTS DAY好似冇點幫過大家...
我真係好希望可以為班出返一D力GA!
各位...辛苦曬你0地呀!
我愛PREFECT TEAM , 我愛4B!
P.S...這篇日記...打了一個小時呢>.<''雖然...好似講0左好多廢話,但全都是心底話呢!

|