♬.∫珊珊的夢想國度∫ﻬஐ 

☞告示板

♡最愛.王子
5B,讓我們一齊無憂慮的往前衝吧!

Lollipop,加油!>.<''


本站網址:


http://www.qooza.com/shanpig

 

=======================================================

 

 

=======================================================


       

     

 

 


shanpig
暱稱: 珊珊豬
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
朋友:
從敖犬' S BLOG中得到...
棒棒堂黎0左香港呀!
中秋節快樂!
超滿足的一天
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
::我的小FD子::
!*l|l°+夢'*.,++    .. .`"是未來的指引*|!●'’    |!|]×還是過去的回憶..?∴°•。 *×°*"___王子,我愛你___=+*
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 159
今日人氣: 0
累積人氣: 12701
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  2006 年 11 月 15 日  星期三      

   晴天

 

感動... 愉快

我發現,今日的呀Ben,已經唔係以前的呀Ben啦~^^~

呀Ben,你真係大個0左好多呀!

本來今日剛剛補完習,仲有好多野未做,不過見到呀Ben寫的野,真係好感動,想打返篇日記.

 

To 4B班︰

唔知大家放棄咗2個鐘上課時間,

要否覺得不滿,因為小咗讀書機會呢?

又或者覺得開心,因為唔晒上堂可以休息下呢?

唔知大家今日見到一班真鐸同救主的同學,

感覺如何呢?

其實講真,

今日我真係好開心,

因為我係第一次同自己班一齊去做義工嫁。

可能大家睇到哩到,

都會覺得我好傻好無聊,

但係我想講,

我從來唔會覺得做義工係一種無謂的消遣﹗

今日我係車上面睇住嘅唔單只係救主同學,

仲有4b大家﹗

我唔覺得大家

今日只係去了解社會上一班有殘障的人,

而我係希望大家可以向佢哋學習一d嘢﹗

可能大家又會笑問︰「唔通佢哋識嘅嘢,我哋會唔識咩?」

其實真係嫁,

我哋真係有嘢學唔到。

其實就係「真心」同「勇氣」﹗

並唔係單單對愛人先要真心,

而係對每一個人都要有﹗

係「現今」社會,

咩都要講現金,

人與人之間開始互相利用,

「講心唔講金」就真係講啦~

其實大家平日雖然同一班簷下,

但係大家有冇諗過自己到底識咗幾多同學呢?

睇番今日,

其實我哋真係要學下救主d同學,

或者大家只係覺得佢哋好活躍,

但係喺佢哋心入面其實係好開心見到d新朋友嫁,

相反,

我哋又點呢?

我又好開心見到後面班男同學,

其實佢哋係做到嫁,

佢哋有用心去認識救主同學,

仲好開心﹗

返返黎我哋班,

點解我哋又唔俾d勇氣,

用個心去識下班入面d同學呢?

就黎到singing contest,

我希望大家都能夠投入班入面嘅活動啦~

 

我知道大家都收到ga啦!

學生議會一定係好忙,好多野做,不過...呀Ben你要加油呀!

仲要好好搞好義工隊呀∼^^∼

 

其實...我一直為0左''佢''而咁唔開心,真係覺得自己好傻>.<

原來我身邊仲有好多好好的朋友...jacqueline,呀ben,黃淑,好多好多好鍚我的人∼

我應該覺得開心,滿足至係,唔應該再搵其他野煩住自己∼

放下的感覺原來係咁舒服ga!

 

感謝主,多謝各位鍚我的小fd*子!

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-11-15 10:02 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

    



 

  2006 年 11 月 12 日  星期日      

   晴天

 

2006-11-12

神呀!我愛你呀!!!

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-11-12 07:13 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

    



 

  2006 年 11 月 6 日  星期一      

   晴天

 

福音周 愉快

我們愛,因為神先愛我們!

 

福音周開始0左啦...

今日的message好感人呀>.<

我真係好希望自己真係可以去愛自己唔中意的人呀.

要靠住主,努力咁去愛身邊的人!

真係好希望可以有多d的同學信主,得到祝福呀!

 

各位leaders同兩位head-p...

你0地一定要加油呀!

我會為大家祈禱ga!

就把我0地的工作交給神吧!

 

 

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-11-06 10:23 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]