| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|

|
2006 年 11 月 15 日 星期三 |
 | |
|
感動...  |
|
我發現,今日的呀Ben,已經唔係以前的呀Ben啦~^^~
呀Ben,你真係大個0左好多呀!
本來今日剛剛補完習,仲有好多野未做,不過見到呀Ben寫的野,真係好感動,想打返篇日記.
To 4B班︰
唔知大家放棄咗2個鐘上課時間,
要否覺得不滿,因為小咗讀書機會呢?
又或者覺得開心,因為唔晒上堂可以休息下呢?
唔知大家今日見到一班真鐸同救主的同學,
感覺如何呢?
其實講真,
今日我真係好開心,
因為我係第一次同自己班一齊去做義工嫁。
可能大家睇到哩到,
都會覺得我好傻好無聊,
但係我想講,
我從來唔會覺得做義工係一種無謂的消遣﹗
今日我係車上面睇住嘅唔單只係救主同學,
仲有4b大家﹗
我唔覺得大家
今日只係去了解社會上一班有殘障的人,
而我係希望大家可以向佢哋學習一d嘢﹗
可能大家又會笑問︰「唔通佢哋識嘅嘢,我哋會唔識咩?」
其實真係嫁,
我哋真係有嘢學唔到。
其實就係「真心」同「勇氣」﹗
並唔係單單對愛人先要真心,
而係對每一個人都要有﹗
係「現今」社會,
咩都要講現金,
人與人之間開始互相利用,
「講心唔講金」就真係講啦~
其實大家平日雖然同一班簷下,
但係大家有冇諗過自己到底識咗幾多同學呢?
睇番今日,
其實我哋真係要學下救主d同學,
或者大家只係覺得佢哋好活躍,
但係喺佢哋心入面其實係好開心見到d新朋友嫁,
相反,
我哋又點呢?
我又好開心見到後面班男同學,
其實佢哋係做到嫁,
佢哋有用心去認識救主同學,
仲好開心﹗
返返黎我哋班,
點解我哋又唔俾d勇氣,
用個心去識下班入面d同學呢?
就黎到singing contest,
我希望大家都能夠投入班入面嘅活動啦~
我知道大家都收到ga啦!
學生議會一定係好忙,好多野做,不過...呀Ben你要加油呀!
仲要好好搞好義工隊呀∼^^∼
其實...我一直為0左''佢''而咁唔開心,真係覺得自己好傻>.<
原來我身邊仲有好多好好的朋友...jacqueline,呀ben,黃淑,好多好多好鍚我的人∼
我應該覺得開心,滿足至係,唔應該再搵其他野煩住自己∼
放下的感覺原來係咁舒服ga!
感謝主,多謝各位鍚我的小fd*子!

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-11-15 10:02 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2006 年 11 月 12 日 星期日 |
 | |
|
2006-11-12 |
|
神呀!我愛你呀!!!

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-11-12 07:13 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2006 年 11 月 6 日 星期一 |
 | |
|
福音周  |
|
我們愛,因為神先愛我們!
福音周開始0左啦...
今日的message好感人呀>.<
我真係好希望自己真係可以去愛自己唔中意的人呀.
要靠住主,努力咁去愛身邊的人!
真係好希望可以有多d的同學信主,得到祝福呀!
各位leaders同兩位head-p...
你0地一定要加油呀!
我會為大家祈禱ga!
就把我0地的工作交給神吧!

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-11-06 10:23 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 50 | »
|