| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|

|
2006 年 11 月 26 日 星期日 |
 | |
|
好多問題唔識答呀...  |
|
今日諗0左好多問題...
每一日都好忙碌,咁多的壓力>.<''
夠竟我咁辛苦為0左咩?
讀書又係為0左咩?
生活又係為0左咩?
其實,到我死的時候,
幾多錢,幾有學識都係帶唔走ge...
咁我而家做ge又係為0左咩呢?
呀BEN話叫我唔好為0左父母而讀書,
應該為自己而讀.
但係,如果唔係因為父母,我仲會咁努力去讀書嗎?
我唔知道呀...>3<
最近真係好似咩都唔想做咁...
我真係好想試下唔讀書,做下唔乖的學生*6*
不過...我連咁做的勇氣都冇...
我真係好冇用呀!
反之,
今日開始真係要好好讀書,
唔係媽媽就真係會罵死我GA啦...
下個星期的LUNCH TIME已經排滿了,
想搵一日係PREFECT ROOM ''HAE"下都唔得 =.=''
求主去保守呢個冇用的我>.<
我要努力呀!
一定唔可以放棄GA...
因為我唔可以令錫我的人失望呀!
今日呀妹問我...你同呀BEN好似好熟咁GE...
唔經唔覺,原來我同佢識0左3年幾啦.
呢三年入面好多好多好難忘的回憶,
我都有諗過我0地的友誼會唔會長久呢?
時間真係過得好快好快.
個個都係度長大緊,轉變緊,
但係點解我好似仲係係度原地踏步咁...
星期六個日同MARCLUS佢0地食飯飯個時,
佢0地講起暑假可以一齊去旅行,
不過一定要高FORM的同學先可以去.
我即刻好唔開心咁話:我都好想去呀...
跟住佢0地好驚訝咁講:0下?你點解唔可以去呀?
我個時先好夢初醒咁話:係WOR...我今年中四LA BOR =.=''
真係笑死人啦...
唔制呀!我真係要長大啦!
你0地一定要支持我呀!
P.S.今日飲0左杯24味...好苦呀...本來想叫個老板比粒糖糖我食,但係佢個樣好惡呀>.<
搞到個股苦味停留0左係我個口入面好耐呀...T^T
仲有呀,我0地個HEAD-P爺爺真係老啦,連要通知LEADERS開會都唔記得...
真係要得閒叫佢去做0下CHECKING,唔係真係患0左老人痴呆都唔知呀^3^

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-11-26 08:12 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2006 年 11 月 25 日 星期六 |
 | |
|
今日好開心呀!  |
|
hehe∼今日去0左新界區傑出學生的頒獎典禮...
今次的典禮係城大舉行wor∼
估唔到...今次咁多大大粒的政界人物去wor>.<''
陣容十分鼎盛呀!
今日的司儀有好令的迪明同埋新城電台果個林咩希(唔記得0左啦=.=)<-不過佢口才真係好好!
成個過程都好順利呀,感謝主!
仲有的就係...今日的表演嘉賓有--
登登登登...
泳兒,Mandy同埋呀Don!
原來佢0地係傑出學生之星>∼<真係今日先知...
但係,泳兒佢唱歌真係幾好聽,同埋呀Don真係好靚仔>.<"'
真係估唔到我0地都有一個牌同一張獎狀...
個典禮完0左之後,晴晴就同佢媽媽走0左啦∼
之後我,NatNat同埋Eva就跟住Marclus佢0地一齊去食飯飯∼
點知...原來去6樓飲茶=.="
好似去0左"痴"餐咁...
其實,呢個比賽真係令我見識0左好多好多,
認識0左好多政界的長輩,
最重要的係比0左一班好朋友我!
真係好感謝主!
其實我從來斬冇諗過自己可以拎到獎,
因為我根本一d都唔優秀>.<
安柱有大把人叻過我...
不過好幸運地可以選0左我去參加呢個比賽,
得到0左咁多.
好奇妙地,
今日識0左一個f.3讀夜校的女仔...
佢見到我就冇啦啦問我:不如你幫我補習呀!
我成個人呆0左...因為我都唔識佢,佢又唔識我.
佢只不過係因為見到我的校服,知道我係安柱>u<
但係,好奇怪地,
我又好快答應0左佢...
如果比我媽媽知道0左,佢一定會罵死我...
因為我都唔識人0地就答應同個陌生人每個星期五晚出去補習>.<
其實個間時我冇諗咁多,
我覺得既然我有能力去幫下佢,咁未幫lor∼
我知道神會幫助我ga!
我好希望我可以感染佢,令到佢都相信主(雖然我而家連佢叫咩名都未知...)
我d功課掂都未掂過,今晚都要努力先至得啦!
唔係自己都未顧掂,又點去幫人呢∼
各位小fd*子,你0地都要努力呀!

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-11-25 07:06 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2006 年 11 月 24 日 星期五 |
 | |
|
GOD LOVE YOU !  |
|
4B IS THE BEST!
今日雖然好快比人叮0左,但係我覺得大家已經做得好好GA啦^^
I AM PROUD OF 4B !
放學之後去HALL聽韓國黎GE小朋友唱歌.
佢0地真係唱得好好...
為0左主,佢0地真係獻上了很多,我的確無地自容>.<''
佢0地真係好熱情!最後個時仲落台擁抱我0地.
係抱住佢0地個一剎那,我彷彿感受到神對我的愛...
好溫暖,好幸福,好感動!
佢0地的確好可愛~^^~
我好唔捨得佢0地...
如果我0地身邊每一個都好似佢0地咁,靠住主,無私咁去愛身邊每一個人,呢個世界一定會好美好...
我都好希望,由今日開始,去把愛帶比身邊的人!
但係...有時候我好怕,好怕自己唔可以放下疾妒去愛我唔中意的人!
真係好難.但係我一定會努力!
因為我知道我的主一定會支持我GA!
小欣:
直到今日,睇到呢一班咁可愛的小朋友,
如何用佢0地所有的都獻比我0地的神,
我發覺原來自己之前真係好自私...
我唔應該再咁執著...
今日,我真係會開始去放下!
完結呢個妙想天開的夢.
今次我真係認真GA,唔係講笑.
我知道你會支持我GA,係咪?
我好相信,時間會沖淡一切!
其實,我都已經好幸福GA啦.
有陪我分擔心事的你,有好好人的呀曦大哥,有好錫我的爸B,有好可愛的媽媽,仲有一班好朋友!
所以,仲要強求D咩WOR∼
就將一切交比我0地偉大的神啦,我知道佢會為我安排!
多謝你呀!
就讓我由今日開始,放低一切,
重新開始!
去做一個好的基督徒,
去努力咁愛身邊的人!
就好似我前晚係SHARING入面講的,
我要推廣共融,成為一個真正的共融大使∼
你0地唔好睇小我呀,
我一定可以做到GA!
YEAH!(招牌動作 ^^ )

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-11-24 06:58 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 50 | »
|