♬.∫珊珊的夢想國度∫ﻬஐ 

☞告示板

♡最愛.王子
5B,讓我們一齊無憂慮的往前衝吧!

Lollipop,加油!>.<''


本站網址:


http://www.qooza.com/shanpig

 

=======================================================

 

 

=======================================================


       

     

 

 


shanpig
暱稱: 珊珊豬
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
朋友:
從敖犬' S BLOG中得到...
棒棒堂黎0左香港呀!
中秋節快樂!
超滿足的一天
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
::我的小FD子::
!*l|l°+夢'*.,++    .. .`"是未來的指引*|!●'’    |!|]×還是過去的回憶..?∴°•。 *×°*"___王子,我愛你___=+*
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 159
今日人氣: 0
累積人氣: 12698
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  2006 年 11 月 26 日  星期日      

   晴天

 

好多問題唔識答呀... 鬱悶

今日諗0左好多問題...

每一日都好忙碌,咁多的壓力>.<''

夠竟我咁辛苦為0左咩?

讀書又係為0左咩?

生活又係為0左咩?

其實,到我死的時候,

幾多錢,幾有學識都係帶唔走ge...

咁我而家做ge又係為0左咩呢?

呀BEN話叫我唔好為0左父母而讀書,

應該為自己而讀.

但係,如果唔係因為父母,我仲會咁努力去讀書嗎?

我唔知道呀...>3<

 

最近真係好似咩都唔想做咁...

我真係好想試下唔讀書,做下唔乖的學生*6*

不過...我連咁做的勇氣都冇...

我真係好冇用呀!

 

反之,

今日開始真係要好好讀書,

唔係媽媽就真係會罵死我GA啦...

下個星期的LUNCH TIME已經排滿了,

想搵一日係PREFECT ROOM ''HAE"下都唔得 =.=''

 

求主去保守呢個冇用的我>.<

我要努力呀!

一定唔可以放棄GA...

因為我唔可以令錫我的人失望呀!

 

今日呀妹問我...你同呀BEN好似好熟咁GE...

唔經唔覺,原來我同佢識0左3年幾啦.

呢三年入面好多好多好難忘的回憶,

我都有諗過我0地的友誼會唔會長久呢?

時間真係過得好快好快.

個個都係度長大緊,轉變緊,

但係點解我好似仲係係度原地踏步咁...

 

星期六個日同MARCLUS佢0地食飯飯個時,

佢0地講起暑假可以一齊去旅行,

不過一定要高FORM的同學先可以去.

我即刻好唔開心咁話:我都好想去呀...

跟住佢0地好驚訝咁講:0下?你點解唔可以去呀?

我個時先好夢初醒咁話:係WOR...我今年中四LA BOR =.=''

真係笑死人啦...

 

唔制呀!我真係要長大啦!

你0地一定要支持我呀!

 

P.S.今日飲0左杯24味...好苦呀...本來想叫個老板比粒糖糖我食,但係佢個樣好惡呀>.<

    搞到個股苦味停留0左係我個口入面好耐呀...T^T

    仲有呀,我0地個HEAD-P爺爺真係老啦,連要通知LEADERS開會都唔記得...

    真係要得閒叫佢去做0下CHECKING,唔係真係患0左老人痴呆都唔知呀^3^

 

 

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-11-26 08:12 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

    



 

  2006 年 11 月 25 日  星期六      

   晴天

 

今日好開心呀! 愉快

hehe∼今日去0左新界區傑出學生的頒獎典禮...

今次的典禮係城大舉行wor∼

估唔到...今次咁多大大粒的政界人物去wor>.<''

陣容十分鼎盛呀!

 

今日的司儀有好令的迪明同埋新城電台果個林咩希(唔記得0左啦=.=)<-不過佢口才真係好好!

成個過程都好順利呀,感謝主!

 

仲有的就係...今日的表演嘉賓有--

登登登登...

泳兒,Mandy同埋呀Don!

原來佢0地係傑出學生之星>∼<真係今日先知...

但係,泳兒佢唱歌真係幾好聽,同埋呀Don真係好靚仔>.<"'

 

真係估唔到我0地都有一個牌同一張獎狀...

個典禮完0左之後,晴晴就同佢媽媽走0左啦∼

之後我,NatNat同埋Eva就跟住Marclus佢0地一齊去食飯飯∼

點知...原來去6樓飲茶=.="

好似去0左"痴"餐咁...

 

其實,呢個比賽真係令我見識0左好多好多,

認識0左好多政界的長輩,

最重要的係比0左一班好朋友我!

真係好感謝主!

其實我從來斬冇諗過自己可以拎到獎,

因為我根本一d都唔優秀>.<

安柱有大把人叻過我...

不過好幸運地可以選0左我去參加呢個比賽,

得到0左咁多.

 

好奇妙地,

今日識0左一個f.3讀夜校的女仔...

佢見到我就冇啦啦問我:不如你幫我補習呀!

我成個人呆0左...因為我都唔識佢,佢又唔識我.

佢只不過係因為見到我的校服,知道我係安柱>u<

但係,好奇怪地,

我又好快答應0左佢...

如果比我媽媽知道0左,佢一定會罵死我...

因為我都唔識人0地就答應同個陌生人每個星期五晚出去補習>.<

其實個間時我冇諗咁多,

我覺得既然我有能力去幫下佢,咁未幫lor∼

我知道神會幫助我ga!

我好希望我可以感染佢,令到佢都相信主(雖然我而家連佢叫咩名都未知...)

 

我d功課掂都未掂過,今晚都要努力先至得啦!

唔係自己都未顧掂,又點去幫人呢∼

 

各位小fd*子,你0地都要努力呀!

 

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-11-25 07:06 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

    



 

  2006 年 11 月 24 日  星期五      

   晴天

 

GOD LOVE YOU ! 愉快

4B IS THE BEST!

今日雖然好快比人叮0左,但係我覺得大家已經做得好好GA啦^^

I AM PROUD OF 4B !

 

放學之後去HALL聽韓國黎GE小朋友唱歌.

佢0地真係唱得好好...

為0左主,佢0地真係獻上了很多,我的確無地自容>.<''

 

佢0地真係好熱情!最後個時仲落台擁抱我0地.

係抱住佢0地個一剎那,我彷彿感受到神對我的愛...

好溫暖,好幸福,好感動!

 

佢0地的確好可愛~^^~

我好唔捨得佢0地...

 

如果我0地身邊每一個都好似佢0地咁,靠住主,無私咁去愛身邊每一個人,呢個世界一定會好美好...

我都好希望,由今日開始,去把愛帶比身邊的人!

但係...有時候我好怕,好怕自己唔可以放下疾妒去愛我唔中意的人!

真係好難.但係我一定會努力!

因為我知道我的主一定會支持我GA!

 

小欣:

直到今日,睇到呢一班咁可愛的小朋友,

如何用佢0地所有的都獻比我0地的神,

我發覺原來自己之前真係好自私...

我唔應該再咁執著...

今日,我真係會開始去放下!

完結呢個妙想天開的夢.

今次我真係認真GA,唔係講笑.

我知道你會支持我GA,係咪?

我好相信,時間會沖淡一切!

其實,我都已經好幸福GA啦.

有陪我分擔心事的你,有好好人的呀曦大哥,有好錫我的爸B,有好可愛的媽媽,仲有一班好朋友!

所以,仲要強求D咩WOR∼

就將一切交比我0地偉大的神啦,我知道佢會為我安排!

多謝你呀!

 

就讓我由今日開始,放低一切,

重新開始!

去做一個好的基督徒,

去努力咁愛身邊的人!

 

就好似我前晚係SHARING入面講的,

我要推廣共融,成為一個真正的共融大使∼

 

你0地唔好睇小我呀,

我一定可以做到GA!

YEAH!(招牌動作 ^^ )

 

 

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-11-24 06:58 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]