珊姐=]*
2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


出香港* 愉快 分類: 未分類

 今日出左香港行街,,,,買左勁少野呀,,,,一條副,,,,一對鞋,,,,一個銀包,,,,一條皮帶

我都未買夠我表姐就話要走啦,,,,唔得行喎,,,所以就冇得繼續行啦,,,,,

唉.......算啦.............講其他啦,,,都唔明個天家,,,

鍾意佢個陣就成曰都唔見佢,,,,到唔鍾意佢個陣就成曰都見到佢,,都唔知個天係唔係玩野家

其實我都唔知自己係唔係已經唔鍾意佢,,,口就講話唔鍾意佢,,,......

(閱讀全文)