今日出左香港行街,,,,買左勁少野呀,,,,一條副,,,,一對鞋,,,,一個銀包,,,,一條皮帶
我都未買夠我表姐就話要走啦,,,,唔得行喎,,,所以就冇得繼續行啦,,,,,
唉.......算啦.............講其他啦,,,都唔明個天家,,,
鍾意佢個陣就成曰都唔見佢,,,,到唔鍾意佢個陣就成曰都見到佢,,都唔知個天係唔係玩野家
其實我都唔知自己係唔係已經唔鍾意佢,,,口就講話唔鍾意佢,,,......(閱讀全文)