2008 年 1 月 12 日 星期六  |
| 今日....... |
分類: 未分類 |
唉.......... 今朝比個牙B噪醒哂........ 真系比死更難XD.......... 跟住去咗食野.............. 之後陪牙E去買野....... 跟住返咗屋企.......... 之後去咗飲........ +點幾先返屋企............. 之後就覺覺豬喇.......
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 31 | »
|