出左分班 鬱悶

有d唔開心=.=

不過...希望佢地係form3會入返a班啦!!!!

2A :42人

1:陳浩泉      2:陳家傑

3:陳肇蔚      4:張家健

5:郭振榮      6:黎豪源

7:劉嘉倫      8:李灝謙

9:李健朗     10:李韋樂

11:凌俊賢   12:文卓軒

13:莫俊耀   14:吳穎濤

15:彭仕榮   16:沈子雄

17:謝禮謙   18:汪巨松

19:黃樂汶   20:楊浩然

21:楊嶸龍   22:葉卓麟

23:袁子軒   24:陳靖霖

25:陳曉彤   26:鄭穎欣

27:張婉樺   28:章巧柔

29:趙天慧   30:何詠琪

31:關嘉麗   32:鄺詠珊

33:黎嘉雯   34:李鍵渟

35:梁思朗   36:梁紫慧  

37:李曉彤   38:潘芷君  

39:岑欣懿   40:杜美娜  

41:曾藹儀   42:曾芷婷

紫色新加入a班的同學

資料由張家健同學提供

唔開心呀...冇左34號呀!!!

 

今日....睇keroro果時...狂影相...都冇咩點睇

其中既1d相:

刊登時間︰2006-08-01 02:26 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





整頭髮....... 愉快

今日中午去左電負離子....好鬼樣衰
電左又耐....又樣衰=.=

電之前....

電完之後....

feel到係咪想嘔!?

刊登時間︰2006-07-31 10:23 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]