|
今日,我都係成朝係都做功課同練琴...
練琴果時又諗係la既一d片段..跟住我又哭左一場....
跟住....媽咪教完畫返離,我就要佢同我出街,因為我好悶
跟住,媽咪同左我出去荃彎到行街!!!
點知出到去,媽咪又話去大姨屋企.
結果,就係大姨屋企坐左好耐.
去行街果時都5:00啦....
本來媽咪諗住去買背包既..點知佢睇唔上眼,所以冇買到
之後,媽咪話去pizza hut到食野,咁又要等位,
係等位果時,媽咪同我去左買返學鞋,$299都ok啦,有air喎!!!
買完鞋,爸b又等到位,就入去pizza hut到食野,
我地叫左個加勒比風情,^^又係得火腿,chicken同pieapple(其實我唔食其他架!)
我又order左一個菠菜麵同一客唔個咩招牌麵.
跟住,就返屋企.
返到屋企,神雕都睇左一半囉,冇take a record=.=
跟住就打日記=.=
冇野講啦!!!bye!!!
|