一個普通的星期五 愉快

今日,我都係成朝係都做功課同練琴...

練琴果時又諗係la既一d片段..跟住我又哭左一場....

跟住....媽咪教完畫返離,我就要佢同我出街,因為我好悶

跟住,媽咪同左我出去荃彎到行街!!!

點知出到去,媽咪又話去大姨屋企.

結果,就係大姨屋企坐左好耐.

去行街果時都5:00啦....

本來媽咪諗住去買背包既..點知佢睇唔上眼,所以冇買到

之後,媽咪話去pizza hut到食野,咁又要等位,

係等位果時,媽咪同我去左買返學鞋,$299都ok啦,有air喎!!!

買完鞋,爸b又等到位,就入去pizza hut到食野,

我地叫左個加勒比風情,^^又係得火腿,chicken同pieapple(其實我唔食其他架!)

我又order左一個菠菜麵同一客唔個咩招牌麵.

跟住,就返屋企.

返到屋企,神雕都睇左一半囉,冇take a record=.=

跟住就打日記=.=

冇野講啦!!!bye!!!

 

 

刊登時間︰2006-08-05 10:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





一個無聊的星期四

今天,就是因為太無聊,所以我決定嘗試用書面語來寫我這篇日記.

早上的時候,我又在九時正的時候自動自覺地起牀了,不過我如果能夠直到正午的時候才起牀就好了.

接著,又到早餐的時候,媽媽為我送上一份精美的早餐---豬排飽!真的十分之好味!!!!

早餐完畢後,又到.......

唉!!寫到lee到..唔想再用書面語寫..因為好多字都唔識打=.=

係!!!講返先...

早餐完畢後,又到.......彈琴既時間!!!我竟然會有一種好想彈既feel喎!!!!

之後....又要做功課...好無聊囉!!!

 

afternoon.......

睇keroro...其實冇咩點睇....因為同緊poonpoon講電話(比佢罵緊)

佢話我比佢個blog張婉樺睇....

姐....放得上網...係人都睇得=.=

如果poonpoon睇到以上既內容...唔好嬲我呀!!

_____________________________________________________________________________________

跟住又無啦啦落好大雨..

影左d相

點解會咁大雨??

因為....

^^

講住咁多先....bye!

刊登時間︰2006-08-03 07:48 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]