KERORO

我下星期一去睇keroro呀!!!好happy

既然係咁,我就同大家分享一下d圖啦

Keroro




















Tamama















Giroro 












1

2

3

4

5

6
7
8
9
10
11
12Click here to open new window
CTRL+Mouse wheel to zoom in/out
13
14
15
16
17
18
19Click here to open new window
CTRL+Mouse wheel to zoom in/out
20
21
22
23
24

 

Kururu

1

2

4

5

6

7

8

9

10

11
                                                          真是美男子↘
12

14

15

16

17

18

3

13
↗認得她是日向秋(媽媽)嗎 ?

 

刊登時間︰2006-07-28 02:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





唔happy=.= 鬱悶

今日...我又決定寫返我個blog啦....(因為我琴日睇左fifi果篇野)>v<

我而家係polyu果到上緊堂....唔開心囉....

我個3果fd..佢地唔理我...=="

不過唔緊要啦...都係5日姐

我地果組d成績唔係咁好...

不過算啦...

我無所謂...因為我都係日日都係到上網.....

我地組架車....

今晚又要睇牙...

好驚囉....

又會比人罵...

 

仲有呀...聽日又要學琴..

lee個禮拜日日都冇practice

都唔知點算!!!!????

____________________________________________________________________________________

死啦!!!fifi8月11號出碟...

都唔知點算好....

又想快d出,

但又唔想佢咁快出,

因為有咩$$

不過我都會係8月11日當日買既....><

 

 

刊登時間︰2006-07-28 02:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]