婆婆生日
今日又去ones to watch到跳舞,由於琴日change左做休息日
所以今日要跳
今日冇house跳,就試下跳hip hop,
因為我late左去,所以又跳3:15果場,係呀sam教,
hip hop都幾好玩,我都好鍾意架,但係我知mura教果d會好玩好多,
跳完之後,就去左婆婆屋企,舅父仔買左部電腦,但係佢唔識用,
所以我地去教佢....
佢部電腦$500,所以真係好慢.....
之後就去食飯,
d野好好食
跟住,同淇淇玩,
我同佢影左d相...
影到佢唔係好cute....
刊登時間︰2006-08-16 10:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
dance
今日都係11:00返wsk學跳低b舞,之後就返左屋企,
冇野好講,都係練琴同做功課,不過都仲有好多功課=.=
刊登時間︰2006-08-16 10:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 13 | »
sharon2733 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]