婆婆生日 愉快

今日又去ones to watch到跳舞,由於琴日change左做休息日

所以今日要跳 

今日冇house跳,就試下跳hip hop,

因為我late左去,所以又跳3:15果場,係呀sam教,

hip hop都幾好玩,我都好鍾意架,但係我知mura教果d會好玩好多,

 

跳完之後,就去左婆婆屋企,舅父仔買左部電腦,但係佢唔識用,

所以我地去教佢....

佢部電腦$500,所以真係好慢.....

之後就去食飯,

d野好好食

跟住,同淇淇玩,

我同佢影左d相...

影到佢唔係好cute.... 

 


 

刊登時間︰2006-08-16 10:58 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





dance

今日都係11:00返wsk學跳低b舞,之後就返左屋企,

冇野好講,都係練琴同做功課,不過都仲有好多功課=.= 


刊登時間︰2006-08-16 10:24 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]