陽光雨.mp3 -
sharon9572
暱稱: 隱形人
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-09-29
2008-09-07
2008-07-04
生日
生日快樂
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
carman xange
kk xange
kuromisiu BLOG
sharon blog
2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


2008-05-01 分類: 未分類

 

 

 

放假....Happy!!!(冇游水 ^3^lazy)

Today, 勁悶=3=....

做晒D功課.....

p.s. 要努力游水呀!!!

2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


2008-04-21 分類: 未分類

 

>[ 關於屋企]
> 1. 屋企有咩人:媽,細佬,我father
> 2. 鍾唔鍾意屋企:唔鍾意
> 4. 最鍾意邊個屋企人:自己-_-`
> 5. 最討厭邊個屋企人:細佬./\.
> 6. 覺得屋企溫暖嗎:ok啦!

> [關於朋友]
> 7. 你覺得乜野叫做友誼:Forever friend        > 9. 係未每個都好fd:係'
> 10. 最鍾意邊個朋友:排名不分先後{Ling,Sharon,,琳,黑柴,ching,好多...><}
> 11. 最相信邊個朋友:{上面..1樣}
> 12. 你d朋友既特點:very好玩得> 13. 唔開心既時候會第一時間搵邊個朋友:Ling,Sharon,黑柴"!
> 14. 記唔記得曬每個朋友既喜惡:唔記得..!
> 15. 同朋友嗌交會點:唔彩對方
> 16. 點樣先可以維持到與朋友間既友誼:傾計>v<
> 17. 如果有一日, 所有朋友都離你而去, 你會:有屋k人咪得囉-v-"
> 18. o係你心裡面, 點樣先算係好朋友, 好知己:坦誠 !
> 19. 你有咩想同d 朋友仔講:諗唔到呀-_-`!!`
> 20. 用一句不多於15 字既說話形容你d 朋友:鬼馬騎呢,幽默風趣!

>[ 關於愛情]
> 21. 乜野係愛:承諾}> 22. 愛重要嗎:唔重要呀"*3*
> 23. o係你心裡面, 最想要點樣既愛情:唔知-3-"
> 24. 想唔想拍拖:唔想.."
> 25. 鍾意咩類型:專一..-3-!
> 26. 有冇鍾意人:有'
> 27. 點解鍾意佢:我都唔知-_-`
> 28. 鍾意左佢幾耐:唔記得-_-`
> 29. 佢係一個點既人:傻傻地既人v_v!
> 30. 平時見到佢你會做d 乜:無野-_-`..照返平時甘..
> 31. 有冇諗過要表白:冇'
> 32. 而家呢一刻想同佢講乜:你好笨'-3-"
> 33. 拍過幾多次拖:冇拍過拖-_-`
> 34. 第一次同邊個拍拖:冇拍過"!
> 35. 拍左幾耐:冇拍過
> 36. 佢係一個點既人:好人"+__+
> 37. 同佢有咩開心/ 唔開心/ 難忘既事:f0rget了`
> 38. 對呢段情有咩感覺呀:唔知"v3v
> 39. 而家有冇拍拖:無'
> 40. 拍左幾耐:不答'
> 41. 同緊邊個拍拖:無
> 42. 佢係一個點既人:不答'
> 43. 同佢有咩開心/ 唔開心/ 難忘既事:無'
> 44. 對呢段情有咩感覺呀:無'
> 45. 愛/鍾意一個人, 最緊要係d 乜:肯為對方付出1切!
> 46. 愛/鍾意一個人, 需要比人知道嗎;不需要!
> 47. 你會為愛付出嗎, 會付出幾多:1半=v=!
> 48. 最想嫁比邊個:+_+唔答尒'

> [關於喜惡]
> 50. 鍾意咩卡通人物:xo囝,Surump,森巴囝"
> 51. 鍾意邊個歌手:吳雨霏,衛蘭,張敬軒,艾薇兒,hotcha,twins,
> 52. 鍾意睇咩類型既戲:搞笑,愛情
> 53. 鍾意聽咩類型既歌:流行歌曲,搖滾歌曲
> 54. 最鍾意邊首歌:好多'
> 55. 鍾意咩顏色:黑,白,灰,粉紅,紫,淺藍,藍> 56. 鍾意食乜:sushi,ice-cream"
> 57. 鍾意飲乜:什果賓治
> 58. 鍾意咩地方:屋k
> 59. 最鍾意星期幾:星期5> 60. 最鍾意邊個節日:christmas 61. 最鍾意邊個月:12月
> 62. 最鍾意邊個季節:夏季
> 63. 鍾意咩類型既人:中國人
> 64. 最想收到既禮物係:手提電話-vv-
> 65. 最想人地讚你d乜:無架'!{做返自己啦}*
> 66. 唔鍾意咩卡通人物:hello mimi-_-`
> 67. 唔鍾意邊個歌手:....無架'
> 68. 唔鍾意睇咩類型既戲:.......恐怖片"
> 69. 唔鍾意聽咩類型既歌:藍調音樂-.-
> 70. 最唔鍾意邊首歌:無架'
> 71. 唔鍾意咩顏色:屎色-vvv-
> 72. 唔鍾意食乜:魚,苦既野..
> 73. 唔鍾意飲乜:苦茶'
> 74. 唔鍾意咩地方:大陸既洗手間-_-`
> 75. 最唔鍾意星期幾:星期一至星期6`
> 76. 最唔鍾意邊個節日:恐怖既節日`-﹏-
> 77. 最唔鍾意邊個月:4月
> 78. 最唔鍾意邊個季節:冬天
> 79. 唔鍾意咩類型既人:無-_-`
> 80. 最唔想收到既禮物係:屎-___-"
> 81. 最唔想人地話你d乜;荷屎好香-v-..XD"

> [關於儀容]
> 82. 覺得自己既樣貌係:樣衰衰-vvv-
> 83. 係咩髮型:直髮
> 84. 你化妝嗎:唔化> 85. 滿唔滿意自己個樣:唔滿意!!`
> 86. 乜野叫靚:五管端正'
> 87. 乜野叫型:Crazy"^3^
> 88. 用邊隻護膚/ 化妝品:唔 用

> [關於而家呢一刻]
> 89. 而家最想做d 乜:想訓教-_-`
> 90. 而家最想見到邊個:中意既人-vv-
> 91. 而家諗緊邊個:中意既人-vv-
> 92. 而家最想打既人:唔話尒知"
> 93. 而家最憎既人:無'
> 94. 而家最想得到d 乜:無'
> 96. 而家既心情:無奈= ='
> 97. 而家既時間:07:15p.m

>[ 關於呢100 條題目]
> 98. 對呢100 條有咩感覺:無'
> 99. 用左幾耐時間做呀:好耐=-=
> 100. o係邊度copy 番黎:怡Bb'

 

  

2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天


2008-04-20 分類: 未分類

饑饉三十
廿五周年
乜都比我地經歷晒
第一日黑色暴雨 omg
搞到夜晚要番屋企=(
不過我同2ling都只係去左charmaine屋企訓而已=)
好在第二日好天!!!
好曬呢
好好玩好開心
不過太多人所以玩唔晒d workshop
哈 奇怪既係三十個鐘都冇肚餓既感覺呢
三十個鐘入面連糖都冇食過
我覺得自己真係好叻
影左二百幾張相 搞到冇晒電
一到8:00個一刻真係好好好好好開心!!!
因為覺得自己完成左個好難既task=)
下年一定要再參加過!!!
饑饉英雄係我!!!!!

2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


2008-04-17 分類: 未分類

 上堂好悶好悶
放學個刻好開心呢=)

五日冇練水lu
聽日游一日之後星期六日飢饉又唔游
今個月好似練得好少水
只因我日日都好支力
唔得唔得!!!
我一定要勤力過你!!!
我要係今年內快過晒你!!!
我見到你就覺得你好討厭喇
你乞我憎!!!!!

2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


2008-04-14 分類: 未分類

 

肚痛痛左我n咁耐
食藥+白花油
哈 要感謝兩位奇怪既fd::
帶各種藥番學                                                                                                                                                            既  2ling                                                                                                                                                               同埋帶白花油番學既carol同學
哈 真神奇
點解會帶呢d野番學既???
點都好 thank you=)

放學
哈哈哈哈哈
估唔到我講左咁多年廣東話
連個"虎"字既發音都唔識!??!?!??!
仲要比三個衰同學笑我><
哈 老HU=.=
一時諗錯左咋麻
我又點會讀錯個"虎"字呢
三個衰同學 你地唔好忘記
我愛虎呢 XD
所以唔識讀"虎"係冇可能既事呀=)