3 Apr-4Apr
唯一一樣掃興既就係落雨-__________-"
搞到天台bbq同陽光與海灘要cancel...
渡假屋又係3層高連天台 個景好正
麻雀倒左出黎無玩過 = =''
掛住玩鋤大D 1毫子隻
買左勁多野食 又租左D鬼片夜晚睇
$60按金per one-v-" $10租金
租左隻咁就$280....""""""
要飲啤酒壯膽 不醉無歸
成班人一齊睇先無咁驚~~
恐怖爆髮 其實多數俾肥豬d尖叫聲嚇親xD.
韓流怪嚇 好多笑位 唔係好恐怖 最尾好感人
正當我地個個個頭都伸到勁埋個notebook睇 好緊張個陣
隻怪物突然彈出黎 成班都嚇到彈起+尖叫 哈哈!!!
一路睇一路係咁倒瀉野 搞到要中場休息 笑死 
本身以為艾粒個show會好好笑...點知-0-'' 睇到1/4已經唔想睇
唯一最好笑真係"羅友食裙"
肥豬話我地一齊深呼吸之後企起身 睇下邊個會"羅友食裙" X)
救命 笑到肚痛!
班友勁衰 襯人沖涼個陣熄燈 又熄熱水爐
最衰係果個jason
個個都係咁尖叫... 笑死!!!!!
第2朝晨咁早11點幾去左飲茶
7條友食到飽飽先係$126 好抵呀!!!!
期間Mandy食下碟腸粉 食到有d硬野
呢鋪真係食玻璃大 xD
之後糖水take away 糯米滋超正呀
LG買左2碗糖水都唔夠 仲想再買= ="
比我地stop佢... 岩岩飲完茶咁都食得落... 咩肚黎ga
我同Mandy bb太累去左訓 佢地5個係留下鋤D鋤到拆天咁
由於我地訓左係角落張床
Jason搵唔到我地... 佢大叫:" 死啦! 唔見左2個人呀!"
肥豬勁大聲咁講:" 我肯定無人出過去!"
我同Mandy bb係被入面忍笑忍到肚痛...
之後終於忍唔住勁大聱咁笑左出黎! 真係笑死 好低能囉佢地...
玩到7點幾 就搭番船出中環
搭快船 個個都拋到暈陀陀
係得Jason無事 仲要喪打PSP
佢話呢D咪叫做血統優良 低B!
之後去吉野家食 4條友走先
Mandy bb, jason & me 暢談到9點先走
亦都好彩我地未咁快走 ivy部nds得以被我地拯救
太大頭蝦啦你! 最後咪又係join番埋一齊回家~
|