第17次啦...! 繼續加油
哈哈!我開始有d唔記得今日係第幾次啦!
最近心情成日都唔好...
我都唔解心情點解會唔好...
不過都唔關我事啦!
只係見到同學們唔開心苦口苦面咁樣
我個心都唔多開心,希望大家都可以快d開心番啦!
重有呀...我開始緊寫一本新嘅小說啦!
不過唔知我會唔會又寫寫下放棄呢?
如果我唔會既話...我諗我應該會將佢po上嚟吧...!