WinKy's Diary
我可能唔係會成日上嚟upload啲網誌或者相,所以希望大家可以耐心等下啦!或者瘋狂留言比我都可以...:]ok?哈哈
sharonkit2
暱稱: 小羽
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
放手才算擁有?
情人節???愚人節???
父母都不在的一個週末...
Day Off~
岩岩訓左一陣...
文章分類
全部 (205)
ME:DDD的日常生活 (93)
一家人 (11)
制服團隊 (34)
偶像 (3)
學校的事 (62)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 79
今日人氣: 13
累積人氣: 3506
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 11 月 7 日  星期三   清涼


Day Off~ 分類: 未分類

 FRUSTRATED

其實...戴住面具做人真係好攰

但係有時咁做都只係想其他人安心,

都唔知係幾時變得為左其他人嘅笑容,

自己已經唔識得自己一個人都可以笑得開懷,

為左其他人安心,可以擔心少D,

將自己嘅真實情感收埋哂.

雖然明知咁做人好假,

但係咁做對其他人係最好既,

但係其實講到尾,

小朋友始終都係小朋友,

點都做唔到大人想你到嘅要求,

大人嘅期望,永遠都同自己嘅理想有出入,

依家可以為左其他人嘅安心,笑容同期望去改變自己,

以後都得.

好多時其實乜都冇所謂,

只係希望可以有時間可以試下除低個面具,

做番一個真真正正嘅小朋友,

做番一D同自己年齡相符嘅動作,嘅行為...

不過,一句"仲細咩!?成熟D喇!"

又不得不做番嗰個為其他人而改變自己,

控制自己嘅人...

有一班可以令我除低面具嘅朋友係榮幸,

咁同班人相處耐D,

做番自己耐D有錯咩!?.




訪客留言 (返回 sharonkit2 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]