第23次啦...! 繼續加油
我今日比琴日又開心左啦!
哈哈...開心左好多啦!
點解呢?等我話你知啦!
因為今日我同一個好好嘅朋友傾左好耐,
我今日發現真心嘅朋友唔洗多,一個就夠啦!
不過呢...番到屋企就比人鬧左一陣啦!
因為我冇按我所講嘅時間番屋企囉....
既呢道要同我屋企人say個sorry呀!對唔住吖...
仲有,我真係好想好想我嗰個好好好好嘅朋友轉過嚟我嗰間學校呀!妳諗下啦!好冇?
總括嚟講:今日都ok開心啦!希望聽日可以更加開心啦!