第25次啦...! 繼續加油
做錯左少少野tim...
今日本來都唔錯既,不過放左學之後,
我做錯左一件事...
我放左學留左既學校做功課
不過除左我之後,重有一班班會嘅同學係度整board
咁我做完自己D野之後,
居然走過去幫佢地手,我真係做得好唔啱囉!
我又唔係班會成員,但係又走過去幫佢地手。
佢地一定會覺得我好多管閒事啦!
算啦!我一定要做番好我自己嘅生存之道,
唔好再多管閒事,管唔關我事嘅野...
好喇!我唔會再管其他我同我無關嘅事。
希望聽日我可以再開心D啦!