金日中文堂,周景華講左好多人生道理咁ge野,佢話人冇話為邊一個人而生存,,每個人為ge個個最終都只係自己,,你自己條路冇人可以幫你去行....千奇唔好太過相信人呀~~最信個個就係握得最多個個黎~~ 唔好做kai子 ! xd 咁信人不如信自己!!! 聽落好似好自私咁,,但係又講得冇錯喎..人不為己 天諸地滅 呀ma"" 如果有一日有個人同你講""冇左你,我生存唔到,,冇曬人生意義....鳴鳴...~~" 叫佢返屋企啦,,冇人可以陪住一世...
每個人總係有自己想用既野,佢地既目標....無論岩唔岩都好,,條路係自己選擇..凡事用兩方面既角度諗下..你覺得個個人好賤,好pk,,好9..好自私......0.0咩都好啦,,, 人就係咁,,唔好話人,可能你自己都係咁,,仲衰過佢都唔定
真正想搵一個好人...真係好難...or係冇可能既事.....冇人係10全10美ma > < ""
放學前 whole school asm. 個講師講個d都唔合題目ge..不過好正呀,又好有道理!! 十"呀~~!!!!!!!!!
 
|