有人曾經同我講過..唔係做咩,決定d咩都要有得解,,佢仲話係無可能咩都有得解..唔知道個個人會唔會記得佢講過既野呢,真係好好好想俾你知道我當時點諗,,係個時我諗,,你講得都好岩丫,好kai咁相信.......... 到e+我又唔再係咁諗喇,,你講過既野,最後都係你自己一手推翻,,你所做既野.......唔係冇原因,,只係你唔敢講炸,,你既原因多的是啦..哈!
我做咩事都要搵出原因!!!好想好想知道~~!!可能背後既原因會令到我唔開心,,但我一定要知清楚!!
總不能給自己不明不白的過,,我做不到!!
本小說就睇完喇...好睇喔!!
 
|