行山好正呀..平路咁xd""" 好采未死得,,真係唔好玩我...下次行後山...你地行埋我個份啦><""哈哈....
thx for你地既留言.........點 解個個都叫我忘記呢??好失望竟然連佢都係咁講.........明知係冇可能既事,偏偏叫我咁做...我當然知你地想我好,,好多謝><"".......但係我自問冇辦法唔諗呀><鳴鳴...激死..我好恨佢,好憎我自己!!!!.... 我諗到有個解決方法,,一定得....不過e=仲未做到.... 唔好問係咩方法,,只要有可能,我都會去try""""""""
哈哈..要支持我唷>3<
|