哈哈..金日同佢地去唱kkkkk.....第一次見細路2號..哈哈,,,好可愛唷 >3<"哈哈..聽日post下佢地d相上黎先....
呵呵,,首戀愛ING唱得勁higt呀!!!"""""陪你熬夜 聊天到爆肝也沒關係陪你逛街 逛成扁平足也沒關係""..............^^keke""跟住呢,,,就去左影相....哈哈好得意呀""" 係st個公園到玩..kaka佢地兩個細路圍嘔傑傑...笑死我地喇>3<
細路2號打機好堅唷!!幾條友係度搞gag..又幾好笑喎,,不過有d 18+ lo...
總括黎講金日都係好開心ge.............^3^
希望日日都可以咁開心啦"" 希望你地都可以.....放低所有唔開心or煩既野....一齊感愛同enjoy下e d咁開心既日子啦!!!呵呵
iq題...答中有獎(limited love while kiss last) 要回我呀>3<
>>.>>>>>>>>>>>>係英文歌之中,A-Z 邊個俾人唱得最多????????????

|