第一日返學日呀..一返到去miss lee 就話調位..我就由左邊>>>去到右邊..邊都冇變..只係個方向唔同左,,哈哈..都ok架..同mandy坐鎮!..前面又係kai慧@@呵呵...sitwoon就慘d喇..坐到最前=-=" 我都係點都擺脫唔到辛xx同豬xx兩個傻仔=-=kai到呀媽都唔認得,,好采e+kai慧坐係附近@@金日先見到佢打辛xx,,,,哈哈..有人幫tall都幾好....keke....諗起金日就好笑,,我同babe成個holiday都冇做過一樣hw....哈哈...返到去先做..好ejoy個種同時間兢賽既feel呀~~~kaka
放左學個陣行到去網球場先好笑....有隻黑色大蝴蝶係我地條路前面,,我淆到爆啦,,,"哩"係babe後面...點知隻野好似fly去我地個邊=0="""""""""嚇到babe大叫...拉埋我狂走....回望後面見到佢好似追住我地,,,,又狂走.............. 過左無幾耐,,我地互相望著就開始老笑.哈哈.....俾幾個f1仔見到,,魚爆...........
聽日test sci.........................=0=溫唔熟呀..死得=3=
講返上次問個iq題先...
答案係>>>>>>>>>>>>>>>>>>>唱K<<<<<<<<<<<<<<

|