LuNGa=)
welcome to my blog ar !!ii
2007 年 4 月 17 日  星期二   晴天


無話可說 分類: 未分類

.........冇咩好打,,金日test sci...知道個答案,,唔識串字..呀....70分都唔知有冇"唉....上cl堂又比ck係咁叫我同mama唔好傾計.....真係比佢吹脹,,佢唔係用口叫...lock左我地d機,係個文件檔到打左句>>>>>18 &19 (號機))  keep quiet please<<<<  o no,,咁無奈到佢找返我地d中1學生相出黎睇,,,,好多人都變曬樣....哈哈..好柒""""""""""""勁搞野..呵呵,,聽日轉左day6有drama睇@@....hehe

   <<<kin寫架..哈哈

 



2007 年 4 月 16 日  星期一   晴天


kai子=3= 驚訝 分類: 未分類

第一日返學日呀..一返到去miss lee 就話調位..我就由左邊>>>去到右邊..邊都冇變..只係個方向唔同左,,哈哈..都ok架..同mandy坐鎮!..前面又係kai慧@@呵呵...sitwoon就慘d喇..坐到最前=-="  我都係點都擺脫唔到辛xx同豬xx兩個傻仔=-=kai到呀媽都唔認得,,好采e+kai慧坐係附近@@金日先見到佢打辛xx,,,,哈哈..有人幫tall都幾好....keke....諗起金日就好笑,,我同babe成個holiday都冇做過一樣hw....哈哈...返到去先做..好ejoy個種同時間兢賽既feel呀~~~kaka

放左學個陣行到去網球場先好笑....有隻黑色大蝴蝶係我地條路前面,,我淆到爆啦,,,"哩"係babe後面...點知隻野好似fly去我地個邊=0="""""""""嚇到babe大叫...拉埋我狂走....回望後面見到佢好似追住我地,,,,又狂走..............   過左無幾耐,,我地互相望著就開始老笑.哈哈.....俾幾個f1仔見到,,魚爆...........

聽日test sci.........................=0=溫唔熟呀..死得=3=

講返上次問個iq題先...

答案係>>>>>>>>>>>>>>>>>>>唱K<<<<<<<<<<<<<<

 



sharonlun
暱稱: LuNGa...媛
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
cccccccccccccccccccc
地鐵河......
oh ys
=0=個drama好gag下..
無話可說
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容