LuNGa=)
welcome to my blog ar !!ii
2007 年 4 月 15 日  星期日   晴天


好好好多野玩呀 滿足 分類: 未分類

點解金日咁鬼死熱架.....好想開冷氣=3="  聽日就要返學喇><""鳴鳴..........................

5點幾,天都係岩岩先開始光,,就俾人玩電話喇,,,,真係好想知個個係邊個,,佢都幾可愛,,,,玩黎黎去都係我屋企電話,,仲要唔按133...  好似好想俾我知""係我玩你電話呀??吹bb咩??呵呵"""      呀媽嬲到死...我又覺得幾好笑喎..哈哈,,我都唔知點解=3=

  金日玩左好多野呀,,俾dd你地玩下啦,,傑傑玩左喇...哈哈,,笑死我,,玩埋傑傑..kekekeke((奸笑))

http://www.yes.com.hk/mindgame/special/507/asp/inputdata.asp

玩下啦....

 



2007 年 4 月 14 日  星期六   晴天


borING.. 滿足 分類: 未分類

係屋好鬼悶呀""d hw 郁都未郁過呀..唉- -"都唔知做咩..就黎就放完假喇...死得喇=3="  金日傾左陣電話.......電腦就可能要遲dd先洗到喇.....跟住呢就食痴cake+黎""豬li send d  ""知唔知我講緊咩呢..哈哈..好好味,,都好耐冇飲過lu~~~

一陣呀媽去教會,,係屋企冇飯食=3=呀爸一定又係買飯盒啦...唔使講"">3<

    有個笑話,,不過唔知好唔好笑呢...哈哈

    有三個人到早餐店買早點。 第一個人跟老闆說:「老闆,我要一個煎蛋,但是不要蛋黃。」 老闆就照著煎了一個蛋。 第二個人也跟老闆說:「老闆,我要一個煎蛋,但是不要蛋白。」 老闆也照做了,但是已經有點不耐煩了。 輪到第三個人,老闆就不客氣地問他「你呢? 你的蛋不要什麼?」 ! 第三個人有點膽怯地說:「我......我的不要蛋殼...」



sharonlun
暱稱: LuNGa...媛
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
cccccccccccccccccccc
地鐵河......
oh ys
=0=個drama好gag下..
無話可說
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容