wakekekekekeke....過左幾日再打返之前個d先=3=" 成家去左bbq...............哈哈哈..大表哥同女朋友幾時結婚呢..e+唔結等幾時呀""!!? 同呀恵恵豬一齊去b..哈,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,有有有好好好多野食...食到死咁濟...跟住呢
原來大美督愈夜愈精彩.....我同個位靚女一齊去左行水壩......記住係夜晚行bo,haha,好大膽ar 我地......個度好有feel呀...有d氣吸緊你緊.....!!要帶你入旋渦之中...哇,係咪形容得好好好呢,,我個fd作架,,個死野,唔抄佢喇,坐係隔離一陣打我就唔好啦XD""" 總之大美督水壩night view真係好爽""" 中2既自己去下啦...細膽就唔好上喇,,,嚇親唔關我事...哈哈哈哈.....~~冒險精神值得加許!!!!><""
...........................=0="""" 好期待聽日呀"""我個babe大個女lu...唔好要仔唔要fd就得喇>3<" |