昨晚很晚才睡,大約2點半左右,但係由於個抽氣扇太嘈,應該都快4點才瞓著,今朝又7點20集合體能測試,真係眼紅紅咁起身,一起身個肚痛又唔舒服,無計,頂硬上住先
一落宿舍,下大雨,很大很大的雨,走呀走呀,終於冒住風雨咁去到西校區, 不過鞋都已經濕透了,去到都大約係8點左右。
去到集好隊,等到11點才開始測,罰站了2個多小時,我的肚子最後還是忍不住,拉完之後,就是高潮的部分,就是在正午12點跑1600, 真是很操。
中午就只喝了一杯飲料就上綱查課表,點知一睇真係出事,課都俾人搶光光,還好學姐在下午幫我搶多2個學分,開學之後我還要去加簽。
下午就回去聽校長主任講話(應該都睡在半個多小時),之後就去了測英文能力。
考完回去真是很閒,室友都出晒去,不過無所謂,反正我也是比較喜歡台灣的朋友,最後就約了我的學姐和她朋友去吃飯,結束了我今晚的節目。
|