| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 26 日 星期六  |
| 正一x街 | 分類: 未分類 | 今日返完bb
立即fly去學琴
本來5:45開始
但我fly唔設..6:00先到
點之我9音個時..我問下d音對唔對啦..
點之呀sir bear左我個琴一眼
問:個2個微調呢
我話拿走左
點之 問問下就咁過左10分鐘
明之我冇咁多錢啦
又在下時間
我之個d微調ok貴..仲要佢送比我
但..好..咁得返20分鐘到
拉左一隻練習哥,一隻普通哥..拉比佢聽
冇教新野,又唔講where拉得唔好
點之6:15有其他學生來左
佢啦啦send教完我地
6:25到完左
佢真係正一x街
25分鐘75lo
o曬比佢!
| | 發表時間:2008-07-26 09:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 25 日 星期五  |
| 我媽是kai的 | 分類: 未分類 | 早上返學lala腥返home換3
之後去左雪個層樓冇入佢home
之後去library搞d野
then我去教會5:00出來
同佢行左一會兒街
就lala腥fly去cw羽毛球場
打ball la
超9笑
之後我地去左食飯
呀媽打來
我話同左呀雪食飯(but當時有3個boy on there)
佢話煮左我飯...我o左
我同佢講左唔返去食啦
佢話冇...我個時o唔出 ..我feel到有d唔對路
我feel到佢會洛街找我
點之女人直覺是可信的...真係洛左來
第一:我冇講大話..我有話呀雪,但冇話冇其他人在
第二:我出街食有同佢講
以上證這是一條(行等色)答案:媽=kai
| | 發表時間:2008-07-25 09:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 24 日 星期四  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|