星期5:上學and去教會
晚上我無了得制,9走左小提琴G,D線個微調9到我一晚失左3次眠
BC我想9走佢好9啦,可以高級D LU個琴and有不知道的興奮
因為我呀媽一路see著我,9到我打唔到,我都唔記得要打咩lu...!
星期6:太累so唔打,但我都會講返︿︿土
上午去做義工..help老人家涼血壓..唔之點解感覺好開心
有d仲好9笑..仲有個冇啦啦走左過來,本來係找其他人ge,但講講下,
唱唱下就啞左我半個鐘有多,開頭冇咩野,但過左冇幾9我就feel到佢在曬man
好採最後有個呀公叫左佢一下,我就立刻閃人,if唔係我就死得好橙啦∼
下午去bb lo仲有where!操到成身大汗..上到19樓我地個間訪個air-con壞左
最後唯有借near訪d air啦∼
晚上,都唔晚得去邊家啦,個時得5:30去完bb立刻fly丁丁去太古
到都5:50先開始,我feel到我蝕左 ,衰言我d學費係少過人姐
之後學完仲話下次都係this時間上堂,我聽左不次幾唔g
不過又唔可以話佢係衰人bc佢真係一個好人
但我最唔g就係鈴木1書ge進度要一致,但我明明學得好快,要等埋其余2個人先可學新哥!
我仲有see香港大姐..我ok鐘意4,11其他都ok見鬼feel
我媽最like4號bc身材好但3甲不入11就有第3啦∼我就超唔like第1,2超火柴and火腿
星期7:去教會lo..同左吳曉x去左兩次教會,我估佢可能以後都會去ge
我地去左吉之家食完野得個12:30之後去19樓玩左一個鐘到結他
就正式上結他班啦!今日志豪哥哥話boy學結他會快d喎-但我唔覺得吳xx會快過我lo
我不是自大更不是自卑而是自瓜..哈哈
之後同呀媽去元氣食sushi好味...我仲好似見到教bb音樂ge呀sir and佢老婆
但佢老婆背著我,我見唔得清楚,但到應該ok靚
but我個人覺得呀sir young d lo
今日係咁多啦..
|