|

|
|
Name:/\/°× Yu]]*
︴Girly‥"
Birthday,,
92/七月,,6號.."
Ic蕉"201664357*
M s N:kayu_shek 2005@hotmail. com.
Hobby..MisS YoU" | |
| MORE... | |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 1 月 26 日 星期四 |
 | |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
刊登*...︰2006-01-27 07:06 AM
留言*.... |
| 2006 年 1 月 24 日 星期二 |
 | |
|
做咩偏偏鬧我果個要係你..!? |
|
今日3..4點果陣..有人打俾牙boo..話我好鐘意你果d野喇..仲扮話自己係牙蕉..叫牙boo落海皮咁~牙boo聽完緊係好開心..點知落到去..知左唔係打牙蕉打黎既..勁唔開心..仲喊埋..!!
番左屋企...同牙boo傾緊電話果陣..牙boo咪想知打俾佢果個係邊個,,,咪叫我駁俾佢~問...點知就俾人鬧..話我周圍搵條友..勁無奈囉~仲要鬧得我最勁既人係你..我即刻喊晒咁..過左個幾鐘..你上番線..同我say sor~之後仲講左d好hurt我既野..搞到我喊左成晚~如果係咁..我寧願你冇上線~冇同我講sor..!!
|
|
刊登*...︰2006-01-27 06:51 AM
留言*.... [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 21 日 星期六 |
 | |
|
凍到僵左>﹏<" |
|
今日係海盜船果個波台玩左成日..又悶..仲要凍到癡肺!!
牙區係度玩爆樽..點知整親隻手..流左好多血=3=慘慘,,*]]
夜晚果陣..同牙boo..牙區仲有牙蕉傾左成晚..傾傾下又訓左=3=呵...*]]
|
|
刊登*...︰2006-01-22 08:27 PM
留言*.... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | » | |