Name:/\/°× Yu]]*
︴Girly‥"
Birthday,,
92/七月,,6號.."
Ic蕉"201664357*
M s N:kayu_shek 2005@hotmail. com.
Hobby..MisS YoU"
:: 訪客留言 ::
努力!!
上左丫包屋企,, 過多陣..丫BOO都黎埋,, 係廚房玩啤牌,,又玩UNO,,呵~ 4點幾..BONNIE都上埋黎,, 嘩,,咁好人既,,買左好多野食WOR!! 之後又派左幾張戒煙紙俾我既=0="" 話一日食左幾枝,,就寫落去,, 到左去OCEAN PARK果日,, 我地三個邊個食得最少,, BONNIE就請佢食飯=W=" 我一定冇份喇,, 但,,都要努力,,唔可以衰俾佢地睇!!>﹏<"
上左丫包屋企,,
過多陣..丫BOO都黎埋,,
係廚房玩啤牌,,又玩UNO,,呵~
4點幾..BONNIE都上埋黎,,
嘩,,咁好人既,,買左好多野食WOR!!
之後又派左幾張戒煙紙俾我既=0=""
話一日食左幾枝,,就寫落去,,
到左去OCEAN PARK果日,,
我地三個邊個食得最少,,
BONNIE就請佢食飯=W="
我一定冇份喇,,
但,,都要努力,,唔可以衰俾佢地睇!!>﹏<"
刊登*...︰2006-07-09 08:48 PM
留言*.... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
行街街‥”
同丫包去左MK行街街.." 買左個袋袋,,當係補送番俾自己既生日禮物喇..呵~ 之後去左新之城影貼紙相,, THEN..行多陣,,買左枝冰糖葫蘆..HAHA" 好好味喔..**>﹏<"
同丫包去左MK行街街.."
買左個袋袋,,當係補送番俾自己既生日禮物喇..呵~
之後去左新之城影貼紙相,,
THEN..行多陣,,買左枝冰糖葫蘆..HAHA"
好好味喔..**>﹏<"
刊登*...︰2006-07-09 08:26 PM
永遠都唔會忘記既生日!!
爆開心丫今年既生日!! 雖然夜晚先同班fd過,,但真係勁開心,, 好多人陪我過丫!!>﹏<" 最緊要緊係你同我講生日快樂喇.. 雖然係電話度講,,但真係好開心丫!! 多謝晒你丫!!牙boo!! 今年收親既禮物都係米奇架!! 可惜個杯...唉>﹏<"真係好對唔住雯雯!! 收左成千蚊利是!!嘻..'''一定會好好善用佢!!
爆開心丫今年既生日!!
雖然夜晚先同班fd過,,但真係勁開心,,
好多人陪我過丫!!>﹏<"
最緊要緊係你同我講生日快樂喇..
雖然係電話度講,,但真係好開心丫!!
多謝晒你丫!!牙boo!!
今年收親既禮物都係米奇架!!
可惜個杯...唉>﹏<"真係好對唔住雯雯!!
收左成千蚊利是!!嘻..'''一定會好好善用佢!!
刊登*...︰2006-07-06 10:59 PM