Name:/\/°× Yu]]*

      ︴Girly‥"

Birthday,,

        92/七月,,6號.."

Ic蕉"201664357* 

 M s N:kayu_shek 2005@hotmail. com.

 Hobby..MisS  YoU"

MORE...

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31


 
:: 最新日誌 ::

癡癡地-___-!!
真混吉-___-!!
生病了T^T
新的一個月..=v="
家裕生日喔..""


:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 7 月 12 日  星期三 晴天

LASY DAY..**

今日係最後一日喇,,好唔捨得添,,

因為,,成班都一齊開心過,,一齊作反過,,

真係過得好開心..

今年,,唔知點解真係過得好快..

可能一直都係咁玩..玩都癲晒,,

真係快活不知時日過..呵~

但快樂還快樂..玩得過晒火,,

都係要承受後果.....留班=0=""

但都預左..所以..都唔會特別唔開心,,

派成績表果陣..都冇乜驚訝**

唉..丫包真係慘,,衰收尾!!

最尾一日都要俾人捉介手,,

 

刊登*...︰2006-07-19 02:07 AM  

留言*....  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 10 日  星期一 晴天

︴音樂比賽‥”

今日學校搞左個咩音樂比賽,,勁好睇>3<"呵~

上半場,,就同丫堅坐..都幾悶下..因為佢勁專心咁聽!!

下半場..同老婆仔一齊坐.. 我同老婆仔玩到癲晒咁..好開心!!

何碧姍同薛嘉輝唱果首〝滾〞勁好聽丫!!

之前單黎聽..勁難聽..都係今日聽到先覺得e首歌好聽..

放左學,,去左老地方食野,,之後番左頌安..

我番屋企拎波果陣..丫包,,欣兒去左樓梯口等我,,

跟住我拎完..去樓梯口搵佢地..好多人係度,,布冧,,牙b,,仆街..果d係度..

出左孖場打波,,打左陣..勁勁熱,,又入番去坐..

坐到5點幾..回家..

刊登*...︰2006-07-13 12:45 AM  

留言*....  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 9 日  星期日 晴天

100問**

1* 今日係幾號: 9號,,
2* 有心理準備做呢100條未: 有..
3* 最鍾意聽咩歌:旋律吸引到我既歌,,,
4* 你有無潔癖: 冇掛,,
5* 鍾意ICQ定MSN多:msn
6* 用8個字形容你自己依家既心情:開心,,緊張,,期待,,想念,
7* 最後一次睇咩戲: 唔記得lu~

8* 住係邊區: 沙田區**
9* 最想得到咩: 心愛既人,,嘻"
10* 曾經愛過最衰既人: 好似冇
11* 有無後悔愛過佢: ......
12* 有無想過幾時結婚: 冇,,
13* 你覺得最可怕既係咩: 一時之間諗唔到
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 有幾個,,藍藍,,丫堅.."
15* 如有識左幾耐: 藍藍就三年,,丫堅都兩年幾..
16* 日記網址係咩:
http://blog.qooza.hk/shekkayu
17* 最討厭的人或物: 小學既,,唔講名喇,,佢係勁煩架!!

18* 屋企電腦係唔係廢既:都唔算掛,,
19* 最想多謝邊個: 吓,,老豆!!嘻,,生日俾左五百蚊我,,仲送部電話俾我做生日禮物丫,,haha"
20* 近排有咩令你有好大壓力: 擔心升唔到班,,但,,唔洗諗,,一定升唔到架喇..**
21* 有無得罪過人: 唔知丫..冇掛~
22* 如果有得罪左邊個:///////
23* 用咩牌子既筆做功課: 無印良品
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 唔煩
25* 第一次拍拖係幾時: 小五,,嘻~
26* 記咩最叻: 吓,,唔知架WOR,,電話號碼?好多人既都記得,,
27* 有無講過粗口: 有,,但會少講,,


28* 最討厭咩天氣: 陽光燦爛"一定熱死..!!
29* 最鍾意哪細理: 唔明佢問咩~
30* 鍾意男定女: BOY‥”
31* 支唔支持同性戀: 冇話支唔支持,,但唔反對,,
32* 最討厭的數字: 冇,,
33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 冇話鐘意咩類型,,岩FEEL咪得囉,,
34* 有咩秘密唔同人講: 秘密就唔會係度講架喇=3="
36* 數出你最愛既朋友: 藍藍,,牛角包,,牙BOO,,丫堅,,君雨,,丫蕉,,孖欣.."


38* 係唔係乖學生: 如果我話我係,,你信唔信?!
39* 依家幾歲: 前幾日過左生日,,14歲架喇/\/\”
40* 數口叻唔叻: 唔多叻
41* 去開邊間超級市場: 惠康
42* 你覺得你係咩人: 地球人,,
43* 口頭禪係咩: 冇咩~
44* 怕唔怕黑: 勁怕!!
45* 上網多數做咩: 冇野做架..
46* ICQ no.係咩: 201664357   
47* 會唔會日日都打日記: 依排會..之後希望都會KEEP住日日打喇..


48* 幾度先會開冷氣: 熱咪開,,
49* 偶像係邊個: 牙JAY
50* 做左一半啦開唔開心: 好開心!!
51* 最喜歡哪一套動畫: 多啦A夢
52* 細細個個時得唔得意: 東姑頭,,嘻,,
53* 有D咩古怪既習慣: 依家唔知做咩鐘意咬手指
54* 覺得自己尚算正常嗎: 都算架..
55* 做過最LOR既事: LOR野緊係,,唔係度講喇,,
56* 讀近咩班: 1E,,
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 咩叫轉淚點..嘻"

58* ICQ HANG左你會點: 再開過,,
59* 有無呃過最愛既朋友: 唔知,,何況,,佢呃我,,應該唔會白癡到同我講掛..
60* 最鍾意香港邊一到: 唔知丫,,
61* 最鍾意講既單字:屌**
62* 最討厭咩戀情: 冇架~
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 喜劇同睇完會喊既=﹏="
64* 鍾意韓國定日本多D: 日本!!
65* 點解鍾意呢個國家: 日本D野好靚架..!!嘻~
66* 最怕既動物: 蟑螂!!>﹏<"諗起都毛管凍!!
67* 依家有咩目標: 儲錢!!


68* 最想學習哪一種語言:日文..
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:唔知丫,,但自己睇開梁佩湖D書~
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 愛情...掛
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 冇,,因為都唔知咩黎既
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 冇架
73* 電視劇值唔值得追: 睇下好唔好睇囉,,
74* 會唔會幫呀媽做家務: 一時時喇..心情好咪會..
75* 你係屬於被動定主動既人: 睇下咩情況
76* 形容你最討厭既人個樣: 唔識形容
77* 上網最唔好既地方係咩: 唔知丫,,


78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 咩叫BT?FOXY計唔計?嘻~
79* 有無想過要整容: 有
80* 想整咩地方:想整大隻眼..嘻~
81* 有無界過手: 有
82* 最想養既動物: 狗!!>﹏<"
83* 覺得自己衰唔衰: 一般喇,,
84* 有無兄弟姊妹: 一個細佬..
86* 最唔相信邊個: 金鷹,,欣兒,,因為講左D野俾欣兒知,,佢一定會同金鷹講,,
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: 吓,,唔會掛


88* 見過最核突既事: 唔記得左LU
89* 屋企有無種花: 冇
90* 返學會唔會著冷衫:趕時間咪冇着,,
91* 有無鍾意人: 有..
92* 最鍾意咩顏色: 黑..紫~
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: 緊係牙JAY
94* 知唔知道神係咩: 唔知
95* 上咩堂先會訓覺: 唔理架..眼訓就訓架喇..!!
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 冇乜..唔俾我成日出夜街~屌!!
97* 如果你有三個願望你想做咩: 第一個願望係,,希望佢開心..第二個願望係,,有錢d,,第三個願望係,,俾多個願望我,,嘻,,好貪心添.."
98* 最鍾意既運動係咩: 冇乜架,,但得閒會打下排球..
99* 塔咩車返學: 行路..
100* 眼唔眼訓: 好精神!!

刊登*...︰2006-07-09 07:18 PM  

留言*....  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]