|

|
|
Name:/\/°× Yu]]*
︴Girly‥"
Birthday,,
92/七月,,6號.."
Ic蕉"201664357*
M s N:kayu_shek 2005@hotmail. com.
Hobby..MisS YoU" | |
| MORE... | |
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|
| 2006 年 7 月 25 日 星期二 |
 | |
|
*[[____同一屋棚下,,第二DAY▂+° |
|
等埋佢地起左身之後,,出去食野,,
食完去YMCA集合,,跟條友去行濕地公園,,
仆你個街..條友係度鳩UP..冇人聽佢講..
又熱WOR!!死喇..咁行..一定黑左好多,,
我地有我地係度煲煙..
佢有佢係度鳩UP!!自我淘醉!!不知所謂!!
聽完,,就番去沖涼..休息下,,
之後就出去食野..食咩水餃麵..
番到去..我同丫包同班仔玩咩飛洲話事啤..次次都係我輸=0=""
仲要出去買水..FUCK!!!
買完水..就跟個肥MISS去洗太平車,,
仆街..勁撚熱..!!雖然唔係好耐..
但因為熱既關係..所以覺得好耐..
仲要係得我地三個洗..FUCK!!
洗完就番去沖涼..勁多人排隊沖!!
沖完涼..D人訓晒教..我同丫包落去煲煙..
跟住過多陣..羅善..家裕落左黎..
勁悶..咪諗住同丫包出去..開頭佢地叫我地幫佢買野..
但唔知點解又一齊出去..
番黎坐多陣..都係出番去買多包煙..唔係一定唔夠食=3=
我同丫包就踩單車出去買..搵左勁耐先搵到..
番黎就要去食飯喇..去YMCA集合,,先去..
去到,,BONNIE話要兩個過班男度坐..
我同丫包諗..唔洗諗..一定係我地兩個喇.."
但好釆佢地黎到唔知咩事..所以先冇事..呵..*
一見到D餸..我地係度講..E D先係晚飯..
我地自己煮果D?!食死人= ='"哈

之後番棚屋..好悶..我咪叫丫包出去行下,,
行過走廊咪問班仔去唔去..
開頭佢地話唔去..但我地行左出去..佢地先叫停我地..
一齊去..先冇咁驚..
第一站去個勁大既足球場..有D恐怖..
但咁多人..先唔驚..我地坐左係中間煲煙..
食完..就走..諗住番去坐陣..涼陣冷氣先玩過,,
行緊番去果陣..朱仔行最前..家裕話一齊整古佢..
等佢愈行愈快..我地搵地方〝哩〞埋..
哈,,番到去..原來佢好驚,,好搞笑..
佢地仲要係小寶面前屈佢丟低我地..哈哈""
之後坐坐下..佢地話去捉蟹,,
咪去左捉蟹,,一邊捉..肥傑係鳩咁講野..
佢真係多野講..佢仲要自己有自己,,冇人理佢E下先搞撚笑!!
我同丫包聽到笑死..番到去..洗完D蟹..
都係整死左佢= ="跟住又上番去坐..
係度講鬼故..嚇到我死..第一個已經嚇到我眼濕濕..
我咪即刻抺左佢!!佢地問我係唔係喊= =我緊係話唔係喇..
如果話係實俾佢地笑死..愈講愈驚,,最尾都係冇講..
終於鬆口氣..跟住落去食口煙..
又上番去坐..傾多陣計..冇野做..可能琴晚冇訓..
愈坐愈眼訓..3點幾4點終於頂唔順..
入去訓.."丫包就係出面同佢地傾計。。
|
|
刊登*...︰2006-07-27 11:48 PM
留言*.... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 24 日 星期一 |
 | |
|
__`ˇ▉||.同一屋棚的第一天..** |
|
今朝起身先執去camp d野..**搞到好多野唔記得帶..
不過唔緊要=3="
坐左1個半鐘既車..終於到喇..*
第一個感覺係..覺得好臭!!好熱..
行到番個〝屋企〞已經成身濕晒!!fuck!!
分房,,訓樓上..同班仔訓..
開頭真係唔多想,,但一聽丫boo話訓走廊,,
咪即刻話訓上面囉..因為..又唔係干〝鄭〞,,

d野又唔知擺邊..如果真係訓..咪個個見到..
更何況會塞住條路..咁個個行過咪會誇過我地囉!?
所以都係上去訓好過..

跟住沖左個涼就話出去..
玩果個咁既死人文化定向,,
搞到丫包..boo踩到d泥..成身都係泥..慘.."
到左夜晚..出去出面自己用cook set煮野食..
都幾好味..但我冇胃口..所以食左兩三啖就冇食..
番到屋企..沖涼,,之後係下面玩..又玩啤牌..耍瞎雞,,哈..幾好玩..
之後佢地話訓..我同丫包咪上樓上..
跟住唔記得左點解會坐埋一齊傾計..
傾傾下先發覺佢地都唔係好衰..
第一次見佢地果陣真係好討厭佢地..
呵.."跟住成晚同佢地傾計..冇訓..**
跟住7點幾..差唔多個個都訓晒..但我訓唔着,,
所以落左去煲煙..過多陣..羅善,,家裕,,楊英落左黎..
一齊係露台度坐..跟住佢地話出去買野食..
我就上左去拎野〝察〞牙..洗面..
跟住又上番去坐..諗住入去果陣..見到肥傑訓左係門口..
隻眼半合半開..好恐怖..>﹏<""最終我都係誇過佢先入到房..
bonnie出左去,,無幾奈..丫boo同羅拔仔上左黎訓教..
=3=佢地叫我一齊訓..我咪話不如唔好訓..玩鳩bonnie丫..哈
點知成功左..佢叫我起身..我話::屌..咪煩喇!!哈哈!!
但..最後都係醒..!!原本我都係想訓架..
但丫boo好似驚我凍親咁..係咁俾d被我=0='"
熱到我仆街!!所以訓唔着,,*
|
|
刊登*...︰2006-07-27 09:07 PM
留言*.... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 22 日 星期六 |
 | |
|
出左電話喇!!! |
|
今日神咁早就俾古窿嘈醒左..
同丫包..古窿,,丫恆,,仲有個唔記得左佢叫咩名..去飲早茶..
勁搞笑..一坐低,,古窿係咁話我地大個喇,,自己去飲茶..哈..好搞野..
之後12點到去左丫包屋企玩狗狗..嘩..勁熱情丫..我一入去..狂吻我左四啖,,
仲玩得好開心..唉..佢4..5點就走喇..要番主人屋企喇..
之後4點去左bonnie果度..聽野..哈..d人根本冇心聽..各自各傾計..
識左幾個女仔,,佢地無喇喇同我地打招呼,,叫小熊,,之前仲以為好串既添!!呵~
好yeah!!!出左電話喇!!
3250黎既..雖然未買果陣個個都反對..連丫爸都係..
但我都係堅持!!買緊果陣..丫爸睇到都話幾靚,,
話佢都想出番部3250..哈!!
但最尾都係出左部6131..都唔錯..
|
|
刊登*...︰2006-07-23 01:30 AM
留言*.... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 17 | » | |