Name:/\/°× Yu]]*

      ︴Girly‥"

Birthday,,

        92/七月,,6號.."

Ic蕉"201664357* 

 M s N:kayu_shek 2005@hotmail. com.

 Hobby..MisS  YoU"

MORE...

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31


 
:: 最新日誌 ::

癡癡地-___-!!
真混吉-___-!!
生病了T^T
新的一個月..=v="
家裕生日喔..""


:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 7 月 25 日  星期二 晴天

*[[____同一屋棚下,,第二DAY▂+°

等埋佢地起左身之後,,出去食野,,

食完去YMCA集合,,跟條友去行濕地公園,,

仆你個街..條友係度鳩UP..冇人聽佢講..

又熱WOR!!死喇..咁行..一定黑左好多,,

我地有我地係度煲煙..

佢有佢係度鳩UP!!自我淘醉!!不知所謂!!

聽完,,就番去沖涼..休息下,,

之後就出去食野..食咩水餃麵..

番到去..我同丫包同班仔玩咩飛洲話事啤..次次都係我輸=0=""

仲要出去買水..FUCK!!!

買完水..就跟個肥MISS去洗太平車,,

仆街..勁撚熱..!!雖然唔係好耐..

但因為熱既關係..所以覺得好耐..

仲要係得我地三個洗..FUCK!!

洗完就番去沖涼..勁多人排隊沖!!

沖完涼..D人訓晒教..我同丫包落去煲煙..

跟住過多陣..羅善..家裕落左黎..

勁悶..咪諗住同丫包出去..開頭佢地叫我地幫佢買野..

但唔知點解又一齊出去..

番黎坐多陣..都係出番去買多包煙..唔係一定唔夠食=3=

我同丫包就踩單車出去買..搵左勁耐先搵到..

番黎就要去食飯喇..去YMCA集合,,先去..

去到,,BONNIE話要兩個過班男度坐..

我同丫包諗..唔洗諗..一定係我地兩個喇.."

但好釆佢地黎到唔知咩事..所以先冇事..呵..*

一見到D餸..我地係度講..E D先係晚飯..

我地自己煮果D?!食死人= ='"哈

 

之後番棚屋..好悶..我咪叫丫包出去行下,,

行過走廊咪問班仔去唔去..

開頭佢地話唔去..但我地行左出去..佢地先叫停我地..

一齊去..先冇咁驚..

第一站去個勁大既足球場..有D恐怖..

但咁多人..先唔驚..我地坐左係中間煲煙..

食完..就走..諗住番去坐陣..涼陣冷氣先玩過,,

行緊番去果陣..朱仔行最前..家裕話一齊整古佢..

等佢愈行愈快..我地搵地方〝哩〞埋..

哈,,番到去..原來佢好驚,,好搞笑..

佢地仲要係小寶面前屈佢丟低我地..哈哈""

之後坐坐下..佢地話去捉蟹,,

咪去左捉蟹,,一邊捉..肥傑係鳩咁講野..

佢真係多野講..佢仲要自己有自己,,冇人理佢E下先搞撚笑!!

我同丫包聽到笑死..番到去..洗完D蟹..

都係整死左佢= ="跟住又上番去坐..

係度講鬼故..嚇到我死..第一個已經嚇到我眼濕濕..

我咪即刻抺左佢!!佢地問我係唔係喊= =我緊係話唔係喇..

如果話係實俾佢地笑死..愈講愈驚,,最尾都係冇講..

終於鬆口氣..跟住落去食口煙..

又上番去坐..傾多陣計..冇野做..可能琴晚冇訓..

愈坐愈眼訓..3點幾4點終於頂唔順..

入去訓.."丫包就係出面同佢地傾計。。

 

刊登*...︰2006-07-27 11:48 PM  

留言*....  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 24 日  星期一 晴天

__`ˇ▉||.同一屋棚的第一天..**

今朝起身先執去camp d野..**搞到好多野唔記得帶..

不過唔緊要=3="

坐左1個半鐘既車..終於到喇..*

第一個感覺係..覺得好臭!!好熱..

行到番個〝屋企〞已經成身濕晒!!fuck!!

分房,,訓樓上..同班仔訓..

開頭真係唔多想,,但一聽丫boo話訓走廊,,

咪即刻話訓上面囉..因為..又唔係干〝鄭〞,,

d野又唔知擺邊..如果真係訓..咪個個見到..

更何況會塞住條路..咁個個行過咪會誇過我地囉!?

所以都係上去訓好過..

跟住沖左個涼就話出去..

玩果個咁既死人文化定向,,

搞到丫包..boo踩到d泥..成身都係泥..慘.."

到左夜晚..出去出面自己用cook set煮野食..

都幾好味..但我冇胃口..所以食左兩三啖就冇食..

番到屋企..沖涼,,之後係下面玩..又玩啤牌..耍瞎雞,,哈..幾好玩..

之後佢地話訓..我同丫包咪上樓上..

跟住唔記得左點解會坐埋一齊傾計..

傾傾下先發覺佢地都唔係好衰..

第一次見佢地果陣真係好討厭佢地..

呵.."跟住成晚同佢地傾計..冇訓..**

跟住7點幾..差唔多個個都訓晒..但我訓唔着,,

所以落左去煲煙..過多陣..羅善,,家裕,,楊英落左黎..

一齊係露台度坐..跟住佢地話出去買野食..

我就上左去拎野〝察〞牙..洗面..

跟住又上番去坐..諗住入去果陣..見到肥傑訓左係門口..

隻眼半合半開..好恐怖..>﹏<""最終我都係誇過佢先入到房..

bonnie出左去,,無幾奈..丫boo同羅拔仔上左黎訓教..

=3=佢地叫我一齊訓..我咪話不如唔好訓..玩鳩bonnie丫..哈

點知成功左..佢叫我起身..我話::屌..咪煩喇!!哈哈!!

但..最後都係醒..!!原本我都係想訓架..

但丫boo好似驚我凍親咁..係咁俾d被我=0='"

熱到我仆街!!所以訓唔着,,*

 

刊登*...︰2006-07-27 09:07 PM  

留言*....  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 22 日  星期六 晴天

出左電話喇!!!

今日神咁早就俾古窿嘈醒左..

同丫包..古窿,,丫恆,,仲有個唔記得左佢叫咩名..去飲早茶..

勁搞笑..一坐低,,古窿係咁話我地大個喇,,自己去飲茶..哈..好搞野..

之後12點到去左丫包屋企玩狗狗..嘩..勁熱情丫..我一入去..狂吻我左四啖,,

仲玩得好開心..唉..佢4..5點就走喇..要番主人屋企喇..

之後4點去左bonnie果度..聽野..哈..d人根本冇心聽..各自各傾計..

識左幾個女仔,,佢地無喇喇同我地打招呼,,叫小熊,,之前仲以為好串既添!!呵~

好yeah!!!出左電話喇!!

3250黎既..雖然未買果陣個個都反對..連丫爸都係..

但我都係堅持!!買緊果陣..丫爸睇到都話幾靚,,

話佢都想出番部3250..哈!!

但最尾都係出左部6131..都唔錯..

 

 

刊登*...︰2006-07-23 01:30 AM  

留言*....  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]