Name:/\/°× Yu]]*

      ︴Girly‥"

Birthday,,

        92/七月,,6號.."

Ic蕉"201664357* 

 M s N:kayu_shek 2005@hotmail. com.

 Hobby..MisS  YoU"

MORE...

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31


 
:: 最新日誌 ::

癡癡地-___-!!
真混吉-___-!!
生病了T^T
新的一個月..=v="
家裕生日喔..""


:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 8 月 21 日  星期一 晴天

被點中了**

●●遊戲規則●●
必須發表一篇文章,將所有愛的問題都答出來

寫完所有愛的問題後,請點名7位朋友繼續下去!
注意!被點名的人不能重覆

未滿7人者屬違規,會有報應!
拍拖中的人會分手
!
單身的會一年內交不到男/女朋友!!

點我的人: 肥牛,,"

填寫日期: 21-8-06

愛的音樂: 纏綿”正野黎架>﹏<"

愛的店鋪: 有MICKEY的**

愛的顏色: 黑,,白,,紫"

愛的國家: 日本

愛的汽車: 冇牙..=\/="

愛的休閒:聽歌仔..

愛的科目: 咩科都唔LIKE!!

愛的甜食: 討厭!!好肥架>3<" 

愛的個性:  友善..

愛的習慣: 剪指甲/..嘻"

愛的季節: 春天**

愛的男仔: 也許還是你.."

愛的女仔: 包..藍藍..欣兒..堅,,BOO..等等"

愛的節日:七月六日..MY BIRTHDAY AR"

愛的香水: 少用。。

愛的運動: 排球"

愛的定義:

愛我的人: 相信冇NA"

愛的口頭嬋: 你份人..都幾可愛下WOR.."

愛的小動作: 搞耳針..搞頭髮..

愛人的代價: 不計付出..地為你等下去**

1.有冇試過買野向阿媽報大數以圖呃阿媽錢? 有=\/="

2.
有冇上過咸網? 有,,同班FD一齊上..


3.
你想曾蔭權做2年定5? 冇所謂..都唔關我事既!!

4.有冇偷睇過人沖涼? 冇..

5.有冇睇過報紙的風月版?有,,個FD仲好詳細咁讀出黎添..哈!!

6.鍾意咩音樂類型? 冇架,,好聽咪得囉,,"

7.最常講GE粗口係乜?屌,,頂..仆街,,都經常講.."

8.鍾唔鍾意Avril Lavigne?OK喇"

9.孫中山幾時死? E樣野真係唔知WOR..

10.有冇試過除晒衫影相:冇..搵日試下先..*

11.你覺得香蕉似? 船..

12.d野你係咪等到大減價先會買? 睇下咩黎..

13.識唔識講法文? 唔識/

14.食漢堡包時會唔會拎走舊青瓜?唔會,,反而覺得好好味..嘻~

15.覺得人生乜野係最重要? 屋企人..朋友..愛情..

16.死前一定要做?對住自己心愛既人大叫一聲〝我愛你〞

17.你有冇紋身? 冇,,想要..但..好痛呢..

18.孟加拉有幾多人口?I DON'T NOT

19.呢排想睇咩戲?  戀愛初歌

20.請發誓你會誠實作答以下問題? OK.."

21.裸睡? 我都想牙,,聽人講訓教都會訓得舒服D..哈"

22.暗戀學校既老師? 冇~老餅黎既=3=

23.偷野?有=3="

24.俾人偷野? 唔知WOR..我D野成日亂咁擺..唔見左都唔多覺"

25.背叛情人? 應該未..

26.見過人死? 未!!千祈唔好俾我見到!!>﹏<"

27.企圖自殺? 有,,

28.搞到人大肚/俾人搞大個肚?

29.被遺棄? 有,,仲要果D係FD黎架!!

30.考試唔合格? 經常的事,,合格反而勁少,,

31.界手? 有"諗番好傻,,

32.被拘捕? NO

33.逃學? 有..

34.被出賣? 有掛"

35.被玩弄感情?有!!試過一次..簡直係痛苦既經歷!!>﹏<"

1.靚仔/索女:NO

2.笨:少少NA//

3.有魅力 ?冇!!

4.怕癢:好怕架=3=

5.多愁善感:都算係喇..

6.性感:NONONO..

7.聰明:都有幾分聰明架我..

8.易呃:唔知呢..

9.脆弱:一時時喇.."

10.自信:冇乜..!!

11.單眼皮:係牙!!慘慘>﹏<"

12.食得辣:都得既,,

傳俾7: 藍藍,,蚊,,BOO,,堅..啜LIN..朱仔..楊英.."

刊登*...︰2006-08-21 10:12 PM  

留言*....  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 8 月 5 日  星期六 晴天

手指頭好痛耶=3="

今日aR包走左LU..希望佢早D番黎喇>﹏<"

我會好掛住你架!!包..**

兩點幾去左個FD屋企..練結他..!!

嘩嘩!!好撚痛耶!!手指頭都腫埋...頂!!

但..唔緊要!!=0="正所謂::食得鹹魚抵得渴丫嘛..

唔打緊!!我會努力架..!!

練到6點幾..落左去坐左陣,,

跟住又上番去,,食飯=﹏=""嘻..

我一食完..又繼續練,,

8點幾,,落左海福,,悶爆!!

唔夠半個鐘又話去食糖水=0=''肥死喇!!

之後又坐多陣..11點半驚冇車坐..閃!!

真係要求求爸爸買個結他俾我喇>3<"

如果唔係D日子難過!!好慘架.."

 

刊登*...︰2006-08-06 02:16 AM  

留言*....  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 30 日  星期日 晴天

訓教..**

今曰2點幾俾個fd嘈醒左去食野.."

去左果間咩雲南米線/..度食野。。

跟住番到屋企..又訓過,,6點幾俾細佬嘈醒左..

反正都就食飯..所以冇再訓..*

唔知點解成日都好想訓..=3="

 

刊登*...︰2006-07-31 01:00 AM  

留言*....  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]