Name:/\/°× Yu]]*

      ︴Girly‥"

Birthday,,

        92/七月,,6號.."

Ic蕉"201664357* 

 M s N:kayu_shek 2005@hotmail. com.

 Hobby..MisS  YoU"

MORE...

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31


 
:: 最新日誌 ::

癡癡地-___-!!
真混吉-___-!!
生病了T^T
新的一個月..=v="
家裕生日喔..""


:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 7 月 30 日  星期日 晴天

◇*....Band Show__..〣▌

今日1幾2點起身,,

得禹果d打黎叫我地出去..但丫包話唔出..

咁咪出去新港城,,]

行緊去果陣..丫包又話去/..屌..你玩野咩=3="

咪住上左丫包屋企坐..5點幾就出去..

係九龍糖等..等齊人就過去..

fuck!!帶路果個人都唔知係唔係玩野..係咁帶錯路!!

同埋行去果陣..又俾肥傑搶左把傘..

行過去果陣咪佢遮我,,仆街=3=真係唔遮好過遮..

濕晒!!=0=""玩野!?

上到去..幾靚..好嘈!!!第一隊先多人睇..

之後就愈黎愈少人.."睇到10點就回家..**

 

 

刊登*...︰2006-07-30 12:51 AM  

留言*....  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 27 日  星期四 晴天

好悶=3=

今日成日都係屋企坐..勁悶!!

1點幾俾丫媽嘈醒左..之後食野,,

4點幾果陣..見悶悶地..咪去搵個fd借個夾..

借完就緊係番屋企玩架喇.."

好平凡咁過左一日...*

刊登*...︰2006-07-30 12:24 AM  

留言*....  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 26 日  星期三 晴天

*[[= `'同一屋棚下___"LASY DAY×﹍*||

最後一日喇..!!好唔捨得添.."

起左身〝察〞牙..洗面..沖涼..洗頭..

跟住食個杯麵,,但一起身食野..我係食唔落架..

所以..食左D..就丟左.."

跟住上左去執野..清潔好晒,,就落下面等人..

一有時間我就緊係出去煲枝煙喇..

跟住拎埋D行李去YMCA度擺低D野..

去磨豆腐..哈..其實係睇佢地點整豆漿,,豆腐花..

但勁焗..我咪同丫包出去坐,,

佢整完豆漿就入去食豆腐花..真係好滑..好正!!

肥傑果D話可唔可以叫外賣去大圍..

跟住仲話搵個人出去出面打去問下..哈!!

食完又出去睇佢點整豆腐花..

睇完..就番YMCA度拎野..坐車..走..

番到YWCM,,第一時間擺野,,之後緊係去買煙..

寫完份問卷就走得架喇..丫BOO話想同羅拔仔去行個圈,,

叫我同丫包等埋佢,,咁我地咪同BONNIE講擺D野係佢度..

之後出門口煲煙,,班仔都係度..咪一齊坐..傾下計..

傾傾下..佢地無喇喇話整古丫BOO..哈..愈傾愈興奮!!

但..等左勁耐佢都仲未番黎..咪打俾佢囉..

頭幾次係唔通架=0="跟住通左..

佢話佢同羅拔仔去左禾輋..我屌!!含家令丫!!

又叫我地係度等,,自己又走撚左去..

算點姐,,電話都應該打個黎喇..

又唔撚打俾我地..話我地知WOR..

如果唔係我地打俾你..都唔知你走左丫..

到時我同丫包都唔知等撚到你幾時..!!

真係好撚慶!!之後佢地話入去練BAND..

叫埋我地入去坐..但坐坐下,,真係好悶下..

咪話走...去BONNIE度拎番D野..

俾左份禮物俾我地..就叫我地等陣..

佢唔知搞咩..咁我咪出去門口煲煙,,

見到家裕..楊英,,朱仔..羅善恆係度..

咪過去坐..佢地第一句就問我乜唔係走左架喇咩= ="

過多陣..丫包出左黎..傾計..BONNIE又叫我地入去..趕我地走=0=

仆街!!咁咪走囉,,好巴閉咩!!之後咪番屋企囉..*

刊登*...︰2006-07-27 10:24 PM  

留言*....  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]