|
最後一日喇..!!好唔捨得添.."
起左身〝察〞牙..洗面..沖涼..洗頭..
跟住食個杯麵,,但一起身食野..我係食唔落架..
所以..食左D..就丟左.."
跟住上左去執野..清潔好晒,,就落下面等人..
一有時間我就緊係出去煲枝煙喇..
跟住拎埋D行李去YMCA度擺低D野..
去磨豆腐..哈..其實係睇佢地點整豆漿,,豆腐花..
但勁焗..我咪同丫包出去坐,,
佢整完豆漿就入去食豆腐花..真係好滑..好正!!
肥傑果D話可唔可以叫外賣去大圍..
跟住仲話搵個人出去出面打去問下..哈!!
食完又出去睇佢點整豆腐花..
睇完..就番YMCA度拎野..坐車..走..
番到YWCM,,第一時間擺野,,之後緊係去買煙..
寫完份問卷就走得架喇..丫BOO話想同羅拔仔去行個圈,,
叫我同丫包等埋佢,,咁我地咪同BONNIE講擺D野係佢度..
之後出門口煲煙,,班仔都係度..咪一齊坐..傾下計..
傾傾下..佢地無喇喇話整古丫BOO..哈..愈傾愈興奮!!
但..等左勁耐佢都仲未番黎..咪打俾佢囉..
頭幾次係唔通架=0="跟住通左..
佢話佢同羅拔仔去左禾輋..我屌!!含家令丫!!
又叫我地係度等,,自己又走撚左去..
算點姐,,電話都應該打個黎喇..
又唔撚打俾我地..話我地知WOR..
如果唔係我地打俾你..都唔知你走左丫..
到時我同丫包都唔知等撚到你幾時..!!
真係好撚慶!!之後佢地話入去練BAND..
叫埋我地入去坐..但坐坐下,,真係好悶下..
咪話走...去BONNIE度拎番D野..
俾左份禮物俾我地..就叫我地等陣..
佢唔知搞咩..咁我咪出去門口煲煙,,
見到家裕..楊英,,朱仔..羅善恆係度..
咪過去坐..佢地第一句就問我乜唔係走左架喇咩= ="
過多陣..丫包出左黎..傾計..BONNIE又叫我地入去..趕我地走=0=
仆街!!咁咪走囉,,好巴閉咩!!之後咪番屋企囉..*
|