|

|
|
Name:/\/°× Yu]]*
︴Girly‥"
Birthday,,
92/七月,,6號.."
Ic蕉"201664357*
M s N:kayu_shek 2005@hotmail. com.
Hobby..MisS YoU" | |
| MORE... | |
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|
| 2006 年 7 月 5 日 星期三 |
 | |
|
好對唔住丫!!>﹏<" |
|
今日番學聽講座,,入禮堂..**
一坐低..雯雯送左份生日禮物俾我,,勁開心..
我既第一份禮物!!>3<"嘻..
估唔到佢仲記得..仲諗住番屋企先開,,
點知!!出到禮堂門口,,唔知攪咩,,隻手唔知做咩,,
份禮物就咁趺左落地下!! oh..!!fuck..!!
打開黎一睇,,,先知係個米奇既杯丫!!!
唉..勁唔開心..又唔知點..又唔敢同佢講..
驚佢唔開心,,行出學校門口..丫蕉叫我拎番屋企,,
癡番好佢,,拎黎做擺設都好,,唉,,真係可惜!!
個杯好靚架..有塊鏡架!!>﹏<"真係好對唔住雯雯..!!
希望你知左唔好嬲喇!!
|
|
刊登*...︰2006-07-07 11:43 PM
留言*.... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 4 日 星期二 |
 | |
|
海洋公園一日遊,,** |
|
今日好開心丫,,學校搞左個活動,,
去海洋公園上堂,,參觀。。。
但就唔俾玩機動遊戲=﹏="但我冇理由咁乖,,唔去玩掛?!
唔去玩果個簡直白癡喇.."
一去到,,fuck!!落大雨,,但都好快停左,,
我同丫堅一組,,跟小秉的。。我地12點半先上堂,,
所以一開始就自由時間,,我同丫堅就跑左去玩機動遊戲,,
原本諗住打俾丫包..但佢上堂,,所以得我同丫堅~
一開始我地玩滑浪飛船,,好鬼刺激!!
之後諗住去玩越礦飛車,,但冇開,,好可惜>﹏<"
大部分都玩晒,,之後去食野,,見到小秉,,哈~
Then,,,"佢同我地一齊去玩跳樓機,,哈哈~好搞笑,,
都講明學生唔俾玩,,點知,,丫sir陪我地癲添,,呵!!
佢又驚,,又想玩,,玩完佢話手腳都軟晒~丫堅嚇到死死下..呵~
可能我之前玩過,,唔係好驚,,仲覺得幾好玩!!haha"
但玩完去上堂果陣..遲到..哈!!
今日真係好開心丫..唔知點解,,
覺得偷偷地去玩仲好玩過平時光明正大咁去玩!!哈..**
但最可惜都係冇得玩越礦飛車!!
不過唔緊要喇,,遲d都會再去,,呵**
|
|
刊登*...︰2006-07-05 11:37 AM
留言*.... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 2 日 星期日 |
 | |
|
131問" |
|
成日係屋企,,冇出街,,
間屋得自己一個既感覺唔錯,,
所以唔多覺悶~haha"
01.中文名: 石嘉茹
02.英文名: SHEKKAYU
03.人地點叫你: 牙YU
04.出世的日期: 92年..七月..SIX日
05.住既地區: 馬鞍山
06.幾多樓呀: 7樓
07.拎過咩獎令你感到光榮:進步獎,,嘻,,係真架..!!
08.髮形: 唔識形容..
09.用緊咩手機: 跌左=.="最近果部係W550I,,依家想買...3250
10.咩台: PEOPLES
11.想收咩生日禮物: 米奇D野,,HAHA..
你鐘意???
12.花名: 牙YU
13.卡通人物:米奇老鼠!!>3<"
14.科目: 咩都唔like!!
15.口頭蟬: e排冇
16.Miss/Sir: 邊個MISS/SIR都唔鐘意..
17.食物: 好多
18.髮形: E排想電髮
19.人: 我愛既人?有..但唔想係度講,,呵"想知咪問我,,
20.活動: 冇咩特別鐘意
22.日子: 新年
23.上堂最like同邊個sms:冇話特別同邊個SD..邊個SD黎..咪回佢..冇人SD黎..咪訓教..
24.串邊個Miss/Sir: 佢唔鬧我..我唔會串佢既..
25.邊隻手指: 吓..我唔係變態架..!!
26.天氣: 落雨..因為..唔知點解..心情會好D
27.歌: E期鐘意聽王力宏既Kiss Goodbye
28.Color: 黑,,白,,紫
29.動物: DOG,,狗仔>3<"
30.同邊個朋友傾訴心事: 前排就係同BOO講,,依排都冇乜心事..
31:唔鐘意咩花名:四眼雞丁,,因為雞丁係男仔黎架>﹏<"
32. 為人守時嗎 : 唔守時架..嘻.."
33. 為人善忘嗎 : 都幾架..
34. 在意他人對你的看法嗎 :OK喇"
35. 容易信別人嗎 : 唔係好容易
36. 喜怒哀樂都寫在臉上嗎 : 開心咪會囉,,唔開心就唔會~
37. 會讓你討厭的人知道你討厭他嗎 : 多數唔會..
38. 相信一見鐘情還是日久生情 : 兩樣都信,,因為,,兩樣都試過,,呵
39. 貪新忘舊嗎 :唔知架..呵"
40. 對男女平等的看法 : 覺得唔平等,,覺得女仔大過男仔/\/\”嘻∼
41. 表達快樂的方法 : 笑掛..
42. 緊張時的表現 : 心跳加速同,,手心出汗
43. 盛怒的反應 : 唔出聲
45. 上一次流淚因為D咩 : 想佢開心..但佢唔...
46. 抗抑鬱良藥 : 食糖,,或者..聽下笑話
if... you will...
47.如果你可以開間鋪頭* 你會: 開間時裝鋪,,
48.如果你隱形一個鐘* 你會: 第一時間會去,,偷偷地錫佢一啖,,嘻,,之後,,去銀行拎錢,,
49.如果俾三個願望你* 你會: 第一,,變成富婆,,第二..丫爸丫媽身體健康,,第三..俾多個願望我..嘻,,
50.如果俾你改過個名* 你會改: 唔洗改喇,,個名幾好,,都幾鐘意
51.如果有得揀做男/女* 你會:男,,女都好..總之要靚仔..靚女!!
52.當你做左男/女之後* 你會: 唔知呢,,做左先算,,
53.如果俾一百萬你* 要你一日用晒* 你會: 嘻嘻,,一定洗得晒!!分一半俾丫爸丫媽..之後,,買勁多野..衫,,褲,,鞋,,袋..好多好多..仲有唔少得請D FD食野,,
54.如果你可以入一個童話故事做主角* 你會入: 睡公主"
55.如果可以做明星一日* 你會: 唔係好想WOR..
56.如果有免費午餐吃* 你會: 搵埋D FD去食!!呵
57.如果有人想非禮你* 你會: 吓?冇可能掛..
58.如果你識得飛* 你會: 飛去第二個國家,,
59.如果俾你鬧一個人* 你會: 有,,欣兒,,因為,,佢變左..仲變得好緊要!!
60.如果你做錯左一件事* 你會: 盡力補救..**
61.如果激嬲人* 你會: 哄番佢,,(如果真係好FD既..會哄多幾日)哄唔到既,,會算,,因為我冇乜耐性,,何況,,嬲一個人..冇可能嬲一世,,好快冇事既/\/\”
62.如果你係孤兒* 你會唔會憎你既屋企人: 睇下因咩事先囉..如果係佢地唔要我既..我會憎佢地,,
63.當你既屋企人搵返你* 你會唔會怪佢地: 同上..
64.如果你男/女朋友有第三者* 你會: 一定散!!仲會令到佢散果陣好瘀,,嘻~
65.如果你突然做左人地爸爸/媽媽* 你會: 吓..邊有咁突然?
66.如果醫生話你有絕症* 你會: 做晒我想做既野先,,最好可以死係自己愛既人個懷抱度喇..
67.如果你半夜三更俾人嘈醒* 你會: 睇下邊個先囉,,之後先會鬧佢,,
68.點知係隻鬼係度叫你* 你會: 唔係丫化..一定會覺得係個惡作劇..冇理由聽電話果陣會知佢係鬼架嘛,,但..如果真係咁..可能會好驚!!即刻收線!!
69.上堂/返工果陣* 收到惡作劇電話* 對方又無噤133* 你會: 條友一定冇好下場..嘻嘻..
70.如果你行街果陣* 見到你男/女友拖住第二個* 你會: 先扮睇唔到,,番到去先問佢~
71.如果你覺得悶* d朋友個個唔得閒* 你會: 訓教~
72.如果你執到多啦A夢個百寶袋* 你會: 好好善用佢..
73.點知係空既* 你會: 覺得係個惡作劇
74.如果你俾朋友出賣* 你會: 唔會俾佢有好下場,,嘻~
75.如果你既仇人突然好友善咁對你* 你會: 覺得唔方好野..
77. 試過同時間愛上多過兩個人嗎 : 唔記得左,,好似冇
78. 濫情嗎 : NO
79. 什麼令你愛上一個人 :唔知架..
80. 如何向愛侶表達不滿 : 照直講..
81. 吵架後多是先讓步的一方嗎 : 唔一定架,,
82. 什麼令你不敢向愛人表白 : 唔一定架
83. 當愛上一個不愛你的他,你會 : 依家咪係咁囉..可以點?
84. 當一個你不愛的他愛上你時,你會 : 拒絕
85. 發現你的朋友愛上你時,你會 : 睇下自己鐘唔鐘意先..
86. 甘心等待沒有結果的事嗎 : 唔係好甘心!!但,,我依家都係等緊一樣冇結果既事~
87. 曾經愛一個人愛很深,深到讓你落淚嗎 : 有..
88. 曾遇上令你分不清是喜歡還是深愛的人嗎 : 有..
89. 經常被質疑說話的真確性嗎 : 唔知..
90. 有承認愛的勇氣嗎 : 一時時,,
91. 最令愛消光耗損的事 : ??
92. 你快樂嗎 : 一般喇
93. 屋企有什麼人 : 丫爸,,丫媽,,細佬
94. 屋企之中最鐘意邊個 : 細佬
95. 最唔鐘意又係邊個 : 丫爸
96. 有無做過d咩野對唔住父母既事 : 有掛
97. 有無d咩野令你好愛屋企人 : 俾$$果陣..呵
98. 屋企人有無經常提醒你唔可以做d咩 : 有
99. 有無諗過離家出走 : 有
100. 如果好朋友講你壞話你會點 : 反省下
101. 你覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友 :唔會
102. 會唔會對朋友講大話 : 冇..就呃你既~
103. 最鐘意做咩 : 發白日夢,,
104. 最鐘意咩糖 : 咩糖都LIKE
105. 最鐘意咩朱古力 : 唔係好鐘意食,,
106. 最鐘意既公仔 : 米奇老鼠..
108. 最鐘意邊套電影 : 近排想睇鬼域
109. 最鐘意邊個國家 : 日本,,
110. 最鐘意既電視劇 :冇咩特別鐘意
101. 最鐘意既顏色 : 黑,,白,,紫
102. 最鐘意地鐵邊個站 : 冇咩特別鐘意
103. 呢一刻最鐘意既人,講佢個名出黎 : 冇咁既勇氣..!!
104. 最討厭的地方 : 好污衊既地方
105. 最討厭的牌子 : 冇咩話特別討厭既..
106. 最討厭邊個歌星 : 楊千嬅
107. 最討厭日日做咩 : 上堂
108. 最討厭食咩 : 砰仔糕
109. 最討厭咩人 : 多廢話講既人
110. 呢一刻最討厭你的人,講佢個名出黎 : 諗唔起
111. 覺得同性戀點 : 唔知條問題問咩
112. 接唔接受女同性戀 :冇問題
113. 接唔接受男同性戀 : 有d嘔心
114. 有一日你變左同性戀,你會覺得點解 : 女仔冇乜野
115. 一個你愛的人,佢唔愛你,但又要留住你,你會覺得點 : 對佢又愛又恨
116. 你會愛一個人幾耐,點先放得低 : 愛到絕望果陣..冇話點先放得低既..時間可以沖淡一切
117. 拍拖你覺得會一世嗎 : 唔會
118. 覺得兩個人拍拖關唔關其他人事 : 唔關掛..
119. 愛係唔係一定要付出 : 係
120. 付出左既愛情最後得唔到結果你覺得點 :冇乜野..因為..付出唔一定要得到回報架嘛..
121. 你覺得愛情有無分輸贏 : 冇..係d白癡至會分輸嬴
122. 無愛情會唔會死 : 唔會
123. 而家好想見到邊個 : 心愛既人
124. 而家想打比邊個 : 冇
125. 而家諗緊邊個 : 心愛既人
126. 而家最想做咩 : 快d打晒個100問=.="
127. 而家面前有d咩你覺得好靚 : 米奇d公仔,,
128. 又家面前有d咩你覺得唔靚 : 廢紙
129. 而家想笑定喊 : 微笑
130. 而家想唔想死 : 唔想
131. 而家幾點 : 1"06
|
|
刊登*...︰2006-07-03 12:58 AM
留言*.... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 17 | » | |