今日7點半起身 ... 超唔想起身啵 !!
不過我係乖乖女 ... 所以到起左身
今日D堂好悶 ... 冇咩好講
但係我知道左一件事 ...
上歷文,中文堂係一個好好嘅安眠藥
超想訓啵 ... 超悶
放学... 唔洗上英文精進 ... 開心
不過要去体育学会幫手 ...
勁遲走啵 ... 5點15分先走
仲諗住可以早D走 ... 早過英文精進班D人走
唉 ... 仲要好累 ... 日日到好累
听日仲多嘢做 ... ( 泳隊 ... 開會 ... 參观 )
超多嘢做 ... 好累
想休息一下!!