今日7點幾比人叫左起身...吹到...好眼訓丫
之後10點先起身...
出街...去銅鑼灣補習...
返屋企...無啦啦比人鬧...都唔知鬧咩...冇理到
出街...去炮台山跳舞...
3月31号就要跳舞考試,好驚丫
之後7點返屋企...仲關左电話
我諗冇人會打比我嫁嘛
點知9點左右開返個电話...有一個留言
有留言就听啦...
點知個留言係講:又係留言...八婆...快D听电話啦...
我好驚丫...好彩小yi同我聊天...多謝小yi
我發現完來我無法忘記你地
當我想揾人傾訴,依靠嘅時候
我第一時間諗起你地
完來我唔可以冇左你地
你地係我心目中已經有一個好重要的位置
不可缺少
但係我一定要忘記你地
我諗時間可以衝淡全部關於你地嘅事,物
我諗可以...
(对自己好冇信心)
|