今日係白色情節~
我好傷心,冇人陪...
但係我都祝褔有情人嘅人,可以開開心心咁過依一個節日
今日好累...一早去灣仔練水,之後去銅鑼灣補兩次數學
唉~之後返屋企想訓...又訓唔到...
當我下定決心想忘記你地,
但係你地總是令我無法忘記你地,
總是有D關於你嘅事發生...
令我擔心你地,掛住你地
放過我...幫我忘記你地啦