|
Hapi Birthday to ME =]
今日好開心牙
14歲啦
朝早7點鐘爬起身
一行六人(dad, mum, brother, 表姐,表姐夫 & me)
去左大美督BBQ~
幸運地泊到免費車位
又幸運地霸到爐
跟住又幸運地透到用環保炭起ge爐
之後我幸運地將每件我燒ge野食都燒燶了
(棉花糖除外)
proud of my 燒棉花糖技術 xD
接著又幸運地遇上[[大埔區.藝墟.嘉年華]]舉辦ge日子
仲要係喺燒烤場裡面舉行
再幸運地問小丑扭到一個狗仔氣球
燒完踩單車
勁攰
又大風喎
有點兒呼吸困難==''
3:00返屋企
4:00幾陸續有親戚梨
一齊喺度睇Eight Below (極地雪犬)
我終於可以坐定定睇晒成套戲喇~
簡單ge切蛋糕
豐富ge大食會
睇埋唔係路ge[咁樣認第一](都唔知點解可以將30分鐘ge野拖到成個鐘)
d人就走lu~
講返同我講過生日快樂d人先:
27/1
11:30後 : 婷婷同學, 鄺梓欣
28/1
梁生, 蔡家豪, 彭喬頌, 胡文清, Samatha, 董至銘, 李樂榕, 嘉怡, Yinyo, 郭家燊, 甘矅榮, 貓, 張潔儀, Emily(唔知邊位==)
$1,000的生日利是^^
>>>>>>>>《生日快樂》影評
細膩的感動 張貼日期: 2007-01-28 16:10
   
評論者:shirleylam12893
| 3個用家推薦這評論 (共3個)
- 優 平淡中帶感動,令人反思,節奏適中
- 劣 劉若英被配音
想不到看過不少負面的評論後
意想不到的感動,
是近年來一部難得的愛情片
故事內容平淡,沒有過於煽情的場面,以平實手法打動人心, 相信每個人看過後都會有自身的反思.另外, 郭羨妮的演出也令人另眼相看
不要期望這電影會帶給你高低起伏的情節, 它不是動作片, 更不是驚悸片, 只是一純愛情片; 不要希望這電影節奏明快, 只有適中的節奏才能帶出那味道,才能讓人投入角色.
總而言之, 只有懂欣賞等待的人才會喜歡《生日快樂》這電影

|