| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 13 日 星期五  | |
| today is Friday |
|
黑色星期五
今日去左湯裕軒屋企做HE project ==
同jason, 左文熙, 徐嘉駿, 湯生一組
成組得我一個女仔,,咪即係又我搞掂佢
11:00去到
整左差唔多一個鐘就搞掂
其實都唔駛點整
上d網copy都得啦
HeBaDi
不過件實物仲未得,, 都係自己搞埋架啦,,,
lunch 煎野(有點兒像燒烤)
都幾好食
之後一直喺度玩
越玩越激越痴線
玩七級豬玩到喪了
徐嘉駿同左文熙真慘...
5:45走lu
>>>>
被Project逼得就梨癩啦
RE, HE, PSE , 中史
仲要比人話囉
自己又唔係香港
走之前又唔講清楚要做d咩
一返到梨就催我交野比你
我點死出梨牙
自己中史未搞掂就將其他project推晒過梨
我自己都要做中史架,,大家要做既野都一樣
PTH test牙, 演繹牙, dictation牙都係囉
我仲要多埋HE添
我唔會多你好多時間
係, 我知我一定要做
但請你唔好比d咁無理既限期我
我自然會比返充足時間你埋尾
越逼我 只會令自己越失望

|
| 刊登時間︰2007-04-14 12:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 6 日 星期五  | |
Happy Easter  |
|
復活節快樂~
好多日無打blog
忙得不可開交
有好多project囉
仲有homework
都唔明d老師點解咁高估我地
其實個假期唔係好長乍
點做晒咁多野牙!
順帶一提
TST 既,
幫幫忙填問卷吧^^
http://www.my3q.com/home2/155/shirley_0128/60103.phtml
Your early reply is highly appreciated.
琴晚搞左成晚就係整呢份online questionnaire
喺intranet sd 左比180個人,,,,
好開心有人幫我填
但係有好多都係睇完e-mail唔填
不過算啦
無謂強人所難
-----------------------------------------------
今日出左NTP買書for reading report
《窮小子傑青醫生 : 我的成長剪影》
好開心Mitch Albom 又出左新書
《再給我一天》/ for one more day
買完又上左去CD warehouse睇
買左Love 07 情歌集
不過其實d歌我都down晒
但係...都係支持正版=v=

|
| 刊登時間︰2007-04-06 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 138 | »
|