| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 17 日 星期六  | |
two days  |
|
好快咁打左琴日既日記//
琴日一早起身
做左陣hw
跟住去飲午茶
around 1 揸車出維園行花市
搞左成個鐘先出到去
仲要塞車
不過都好既
一定有得坐
2點幾開始行
阿媽比左$100我買野乍
要就住就住
但係一買開野就好難停手
行左半個鐘已經用左$70
好彩個風車唔駛我比錢
如果唔係一定買唔到隻大黑豬(雖然都要貼錢xd)
維園竟然有[炸雪糕]賣牙!
估唔到雪糕都可以炸
超好味~~^^
今年無買d立立雜雜既花
淨係買左紥細妯紥既桃花
都幾靚,,又唔貴//$38only
行完花市差唔多4:30
有車真係好,,唔駛逼巴士^^
~~~~
今日一早去飲早茶(又飲=='')
11點幾返屋企繼續做功課
mg~d功課堆積如山牙!!
下晝揾左d時間出梨襯衫聽日著
又搞左成個鐘
總算滿意
只係...對boot唔夠高,,搞到細佬著左對''高波鞋''就高過我
佢對波鞋成吋高囉....唉~
聽日肯定個個都話細佬高左好多喎~高過家姐啦~
............
下年要買對高d既boot!!

|
| 刊登時間︰2007-02-17 11:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 15 日 星期四  | |
大掃除  |
|
大掃除
忙碌的一天
我終於明啦
原本係咁
唔怪得之會咁興啦
但煩到我喎><
有時簡單d唔係好d咩
唔好搞到咁複雜

|
| 刊登時間︰2007-02-15 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 138 | »
|