sHiRlEy.
 
'']]一個人僅僅為自身的光榮而努力,是美麗的|||| 然而在追尋那份光榮的時候|\\,有人沿途打氣``便是雙份的美麗,;;\\
 
沒人愛的時候〞我仍然要愛自己;'`但是,,有人寵愛:;我是會加倍愛自己的]][>//
原來,我追尋的一切,除了使自己更美好,也是希望我愛的人認同我的美好。
要是沒人疼愛,我也許會變成一個懶洋洋的人。
反正我做的事沒有情人的讚美、獎賞和支持,我也就不會對自己有更高的要求。
喜歡被疼愛,也許是人格不健全吧!
 
有人說,能夠不假外求,才是真正的成熟和獨立。
有求於別人,終究是會失望的。
欲求愈多,愈發現人生的不完美。
shirleylam
暱稱: [email protected].
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暫時打包
=]
=]
2007-10-10
TST 30th Annivesary
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天
hapi valentine's day 驚訝

情人節快樂

今日派左又收左好多古古力牙~ 18粒古古力

班主任堂 :. ms sung呢排唔係幾開心,,無咩笑容...跟住講我地班要點樣點樣改善//貓比人lim左d野喺背脊,,俾ms sung話

HE x 2 :. 教我地執櫃,,mg~我地組無左隻叉牙~then theory again

Chin :. 文言文,,yeah~ 我識解文//假期要做1500字讀書報告..help~~

Drama x 2 :. 睇返之前d跳舞,,組組都好搞野..蔡家豪好勁牙~then watch movie ''stomp'' and ''Anna & the King''

lunch 美心,,1:35派中史卷,ok la~但我唔服囉,問答扣咁多,,,

Mus :. 又作曲..好難牙~==''

Geog :. check wbk,,copy, copy and copy the answer from the scren//又有人噴野,,好心唔好上堂噴啦

Maths :. 禾輋有人拜神,又有人蒸蘿蔔糕,//ms ho 叫果個人唔好上堂噴野,,會影響其他同學上堂情緒xD

放學馮啟林問我借HE ws影印,,,但又叫李樂榕幫佢影..搞左好耐

做board,,,都係做唔晒. 林嘉健佢地既二丁辨館...無言

5:30先走

刊登時間︰2007-02-14 09:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 12 日  星期一   陰天
撐不下去

失落感沒有因上學而消散

反之更顯落寞

撐不下去

沒法再假裝快樂

但又有誰會留意

被忽略了

漸漸覺得自己透明

回家可能更好

但不甘心

會是自討苦吃吧

真的放不下

 

有用嗎

不發一言

只會更加辛苦

 

留低的原因

一世的秘密

其實明知只得我是外人

 

很害怕孤獨

 

刊登時間︰2007-02-12 08:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]