|
今日assm有班長者梨表演,,,,第一城既禮賢會,第一城有d咁既野咩?吾知囉~
有個阿伯出梨吹口琴,越睇佢越似Mr Wong xD
見到第二行果位阿嬸喺度扮野,甩晒,,,,,自己有自己做,之後校長又出埋去耍太極==
下?!校長又識陳馮富珍?仲話係fd tim,...
Chin:. yeah~作文返屋企作,仲要下個禮拜先交∼∼
Maths, I.S:. 都ok la~不過I.S.果陣,ms ho 吾知自己教過,,,以為我地慢過2A
Pth: 無咩點既,,又係咁囉~佢留低左個mic,,小息先梨搵返
Eng:. 教完module 2 lu~so fast,,,
Chis :. 無比我地溫書,繼續安史之亂.要考到五代十國?!教吾教得徹呀?
放學中史common test,,,都幾易wo~thx張潔儀牙哥份中史卷,有一條題目一樣架∼∼
test完練歌,淨返半班,發覺我地會不自覺咁越唱越高音
6:00走,行返屋企,個天好黑喔~

|