| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 7 日 星期二  | |
ok la  |
|
今日上堂都ok la....
Chin:. 又演繹多一次李逵...我地第七組最高分
VA:. 9分呀~比黎sir話d水畫得好靚=='' 努力完成幅畫! (Cat~我都係講事實姐)
Eng:. 今日講果d past perfect 都無咩吾明,,,又試左Halloween Scene,,又會揀我做既..分左組做Scene 3,不過吾知幾 時做
Lunch.又係食餐腸麵,學校d麥樂雞真係好好味∼
E&RE:. 半睡狀態
Hist:.吾係好明lor
Maths:.好難呀∼
放學Eng CT. comprehension 都幾難,其他果d尚可,但總括梨講都係難.test期間,蔡家豪手機響.....比ms man收機,仲要放學見ms man...唉~

|
| 刊登時間︰2006-11-07 06:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 2 日 星期四  | |
2006-11-02  |
|
無聊的一天...
打機打機&打機.
下晝吾知邊個打梨,話搵我,跟住變左蔡家豪聽,,,,==''搞咩呀∼
-------
yesterday photo~~

Miss Sung & me~~^^

2D*]

|
| 刊登時間︰2006-11-02 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 138 | »
|