| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 12 月 25 日 星期日 |
 | |
| CHRISTMAS DAY!* |
merry christmas !
今日25號,,要返工..4~2
都知今日係走唔到架喇...如我所料
今日,,都係好忙,,在rush~~!!
今日patrick請左我食粉~~正~~
同yoyo一齊到最夜,,夜晚冇咁多人,,
因為今日冇通頂地鐵,,幾好,,同yoyo玩下玩下咁就收工,,
yoyo真係好搞笑呀,,我幾鍾意同坁悽~
借黎個位hostress好大個口,,我同yoyo係咁笑囉~~
個個本來都唔肯幫手夜d..得我冇出過聲囉..
後尾YOYO都肯,,因為呀祺話坁赤谷釣恭i以車埋我地
我地成3點先走...
後尾都係BY人地架的士走,,唔係人地爸爸架車
呀祺話送YOYO先,,坁蹩,,=_="
去到海富苑,,我同呀祺行左去大角咀先再截的士囉,,都唔知點解=O="
呀祺又再同我講左好多野囉..
之後夆e我返到屋企妠N返愛民村,,
好快呀,,我返左屋企冇耐妠N返到,,
沖左涼我就訓喇..
聽日仲要返工,,3~12...祝我好運~~
我3點8訓..我好記得...
|
| 刊登時間︰2006-01-01 05:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 24 日 星期六 |
 | |
| 平安夜 |
呢個星期真係好唔得閒,,到而家先得閒..
12月24日,,平安夜..merry christmas!!
好無奈地要返工!!返4~2
不過有bobo陪!!!!哈!
今日好rush!!成日執黎執去都係bucket!!傻的
到在夜晚,,都傻傻地的,,真係好多人呀,,
到在2點都唔走得..2點半bobo就走左喇
佢話比佢媽媽知走1架,,咁晏先走都唔知點算>O<
最後我係成3點幾成4點先走囉...
同左呀祺去搵呀挺食野..打冷,,
多謝請我食野..本來想等巴士返屋企,,點知未有..
天都就快光,,旺角仲係好多人囉
最後搭的士返去,,返到去涼都冇沖就訓喇..
我記得個時係5點8囉...好累..=o="
之後25號又返4~2...
*我終於見到米高真係..頭扁多暗倉...哈..唔好嬲,,這是事實..
bobo媽唔再比bobo返工..死得 |
| 刊登時間︰2006-01-01 05:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 23 日 星期五 |
 | |
| 11~9?11-12! |
如題...
本走9..後就11
原因不明
同老平,呀梅,TINA一齊走..1點返到屋企..
|
| 刊登時間︰2005-12-24 12:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 22 日 星期四 |
 | |
| 冬至 |
今日做冬,,但一朝要返工,,
返OP...5點半就起左身...6點出門,,超凍,,勁大風呀..
返到去,,佢地都係門口,,差唔多啦,,之後完全唔係好知做咩...
因為好耐冇返過OP...
做左一個上就,,12點甄D人返左黎就叫我入廚房...
超重囉,,6HEAD我真係拎唔起呀...4HEAD都還可以,,
出面話好RUSH..呀舜狂落我就狂起...又要我剪雞翼,,好在PATRICK冇黑面咋..
到左差唔多4點先走..本來走2架嘛...去左HKBC,,由於戶口唔夠錢,,咁就遲D先搞啦..
返到去咁岩呀麻同呀爺係度等我,,返到去,,幾隻野都黎左,,我就沖左涼先..
個身勁臭囉,,之後又勁眼訓喎...
到6點幾就出去,,BY TAXI,,去到要等..我地6點57分去到...
訂左7點,,佢到7點9..8點先有位囉...仆街...
等左成個鍾..
都係好似好野野食咁...但係一D都唔多
我想講,,個壽包好大...=O="
食完返去就訓...聽日改左更表,,11-9...唉 |
| 刊登時間︰2005-12-24 12:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 12 月 21 日 星期三 |
 | |
| CHRISTMAS PARTY |
今日係學校個XMAS PARTY,,我約左5蚊同MAGGIE一齊返去
返到去又要等埋D人先開始,,玩左大電視GAME,
同JOEY,YUNG佢地一組,,再抽左陣禮物,,三眼仔PASSPORT套
之後就食野啦,,
好似好多野食,,但係一D都唔多,,都食唔飽既,,
玩多陣就放學囉
同左LOUIE,MAGGIE,SAMANTHA去油麻地唱K,,
分左兩間房,,都唱左好多呀
不過唱唔到17歲呀>~<
之後我地去左陪LOUIE穿耳,,
我都試過幾次,,不過埋晒囉...6個就冇晒...
下次先啦
之後再去左睇TRENDYLAND開倉,,
再去塱豪方,,去左坐,再食吉吉家WITH LOUIE
MAGGIE同5蚊去左同D鬼講野...DAVE=O="
佢地好ENJOY....玩到唔捨得走..
到左差唔多5點幾就走啦..
去交埋電話費,,就返屋企...
.*好煩呀...點解D人咁冇責任感架... |
| 刊登時間︰2005-12-24 12:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 18 | »
|