Hiya∼睇我日記仔呀??*

shirleylip
暱稱: shirleylip
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
新年快樂呀*
唔特別*
新一年,,一番新景象!!
再見2005
boxing day!*
文章分類
全部 (89)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 51
今日人氣: 0
累積人氣: 1976
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 25 日  星期日 晴天
CHRISTMAS DAY!*

merry christmas !

今日25號,,要返工..4~2

都知今日係走唔到架喇...如我所料

今日,,都係好忙,,在rush~~!!

今日patrick請左我食粉~~正~~

同yoyo一齊到最夜,,夜晚冇咁多人,,

因為今日冇通頂地鐵,,幾好,,同yoyo玩下玩下咁就收工,,

yoyo真係好搞笑呀,,我幾鍾意同坁悽~

借黎個位hostress好大個口,,我同yoyo係咁笑囉~~

個個本來都唔肯幫手夜d..得我冇出過聲囉..

後尾YOYO都肯,,因為呀祺話坁赤谷釣恭i以車埋我地

我地成3點先走...

後尾都係BY人地架的士走,,唔係人地爸爸架車

呀祺話送YOYO先,,坁蹩,,=_="

去到海富苑,,我同呀祺行左去大角咀先再截的士囉,,都唔知點解=O="

呀祺又再同我講左好多野囉..

之後夆e我返到屋企妠N返愛民村,,

好快呀,,我返左屋企冇耐妠N返到,,

沖左涼我就訓喇..

聽日仲要返工,,3~12...祝我好運~~

我3點8訓..我好記得...

 

刊登時間︰2006-01-01 05:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 12 月 24 日  星期六 落雪
平安夜

呢個星期真係好唔得閒,,到而家先得閒..

12月24日,,平安夜..merry christmas!!

好無奈地要返工!!返4~2

不過有bobo陪!!!!哈!

今日好rush!!成日執黎執去都係bucket!!傻的

到在夜晚,,都傻傻地的,,真係好多人呀,,

到在2點都唔走得..2點半bobo就走左喇

佢話比佢媽媽知走1架,,咁晏先走都唔知點算>O<

最後我係成3點幾成4點先走囉...

同左呀祺去搵呀挺食野..打冷,,

多謝請我食野..本來想等巴士返屋企,,點知未有..

天都就快光,,旺角仲係好多人囉

最後搭的士返去,,返到去涼都冇沖就訓喇..

我記得個時係5點8囉...好累..=o="

之後25號又返4~2...

 

*我終於見到米高真係..頭扁多暗倉...哈..唔好嬲,,這是事實..

bobo媽唔再比bobo返工..死得

刊登時間︰2006-01-01 05:29 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 12 月 23 日  星期五 晴天
11~9?11-12!

如題...

本走9..後就11

原因不明

同老平,呀梅,TINA一齊走..1點返到屋企..

 

刊登時間︰2005-12-24 12:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 12 月 22 日  星期四 晴天
冬至

今日做冬,,但一朝要返工,,

返OP...5點半就起左身...6點出門,,超凍,,勁大風呀..

返到去,,佢地都係門口,,差唔多啦,,之後完全唔係好知做咩...

因為好耐冇返過OP...

做左一個上就,,12點甄D人返左黎就叫我入廚房...

超重囉,,6HEAD我真係拎唔起呀...4HEAD都還可以,,

出面話好RUSH..呀舜狂落我就狂起...又要我剪雞翼,,好在PATRICK冇黑面咋..

到左差唔多4點先走..本來走2架嘛...去左HKBC,,由於戶口唔夠錢,,咁就遲D先搞啦..

返到去咁岩呀麻同呀爺係度等我,,返到去,,幾隻野都黎左,,我就沖左涼先..

個身勁臭囉,,之後又勁眼訓喎...

到6點幾就出去,,BY TAXI,,去到要等..我地6點57分去到...

訂左7點,,佢到7點9..8點先有位囉...仆街...

等左成個鍾..

都係好似好野野食咁...但係一D都唔多

我想講,,個壽包好大...=O="

食完返去就訓...聽日改左更表,,11-9...唉

刊登時間︰2005-12-24 12:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 12 月 21 日  星期三 晴天
CHRISTMAS PARTY

今日係學校個XMAS PARTY,,我約左5蚊同MAGGIE一齊返去

返到去又要等埋D人先開始,,玩左大電視GAME,

同JOEY,YUNG佢地一組,,再抽左陣禮物,,三眼仔PASSPORT套

之後就食野啦,,

好似好多野食,,但係一D都唔多,,都食唔飽既,,

玩多陣就放學囉

同左LOUIE,MAGGIE,SAMANTHA去油麻地唱K,,

分左兩間房,,都唱左好多呀

不過唱唔到17歲呀>~<

之後我地去左陪LOUIE穿耳,,

我都試過幾次,,不過埋晒囉...6個就冇晒...

下次先啦

之後再去左睇TRENDYLAND開倉,,

再去塱豪方,,去左坐,再食吉吉家WITH LOUIE

MAGGIE同5蚊去左同D鬼講野...DAVE=O="

佢地好ENJOY....玩到唔捨得走..

到左差唔多5點幾就走啦..

去交埋電話費,,就返屋企...

 

 

.*好煩呀...點解D人咁冇責任感架...

刊登時間︰2005-12-24 12:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]