Hiya∼睇我日記仔呀??*

shirleylip
暱稱: shirleylip
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
新年快樂呀*
唔特別*
新一年,,一番新景象!!
再見2005
boxing day!*
文章分類
全部 (89)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 51
今日人氣: 3
累積人氣: 1980
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 7 日  星期三 晴天
日記一則

其實而家係好眼訓....但係今既要睇歐聯...

所以費事訓..

由於而家我係為於一個光線廿分不充足的地方...

好難打咁多字...以簡約為主吧..

當你好憎一個 人既時候...就真係好憎...

好似ying小姐咁,,

當你好鍾意睇一個電視節目又冇得睇時...

就會好似我咁,,

 

哈,,都唔係好知自己講咩...

混亂!!!

 

今朝8點起身..8點半出門...返到去9點3...

lunch同louie食...飲茶,,10個點心...1碗粉,,盛惠156**

下就返工,,去左龍城行,,再去 屈人寺買左幾多野...

返去,,同呀祺吹水,,呀英再吹,,

開工...11點3到走,,

join爸爸,,再同佢送埋d貨..返屋企..

食野...到而家...

 

現正時間:2:08 a.m.

 

*我發現我不能夠與那些人做朋友..唔好話朋友...連同*都難..

 見高就拜...見低就踩  (真係想講返句...食屎啦你..)

 係個一刻,,我真係幾難受..

但係佢以為我係怕左佢咩?我好聲好氣同你講野..

你就對我的態度咁..識唔識 處事待人...?

 

 

 

 離開....

    

刊登時間︰2005-12-08 02:02 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 5 日  星期一 晴天
二百五..

今日宥早冇返學呢....好眼訓呀

前日買左條8串1,,中左6場....搞錯呀...拜仁同狼隊玩野....

利物浦 1.45 win3:0

史浩克04 2.05 WON

漢堡 1.35 WON 

拜仁 1.75 DRAW

狼隊 2.4 DRAW

普雷斯頓 2.25 WON

熱 刺 1.35 WON

雷丁 1.60 WON

81點幾倍....有8千幾的...非常激氣!!!

 

到左琴日,,買左條5串1,,,

頭4場過晒...差一場,,仆街

哈特斯菲e德 1.53 WON

唐卡士打 2.25 WON

些路迪 1.42 WON

拉素 1.8 WON

皇蘇2.68 DRAW

有23倍幾...買50都有成千...

點知那條皇蘇在2比0領先的情況下比人追返2比1,,

自己再搞多粒own goal!!!!!

係咪玩野先....

一路睇charlton同man city...一路聽佢講...

oh!! shit!!!

 

好了...一陣又要返學...

 

刊登時間︰2005-12-05 11:08 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 30 日  星期三 晴天
第二日

今日改左更表,,要返工呀

 

今日又晏左起身...遲左

上cs,,又玩roleplay,,我就一落睇一路溫hos,,

今日test,,琴日都唔得閒溫呀,,

之後miss派野比人,,話邊個對班有貢獻,,成績ok個d就有,,

佢都有比疌呀,話我可以做得更加好喎,,

我都想,,我都知,,但係..對而家的我,,有d難度呀,,

但我都希望唔會令你失望

 

今日5蚊同maggie同佢班人慶祝,,所以唔同我地食飯了

我同louie去左翠屏間老mc,,但勁多人囉

之後去返裕民方個邊,,好好味,,好好食,,我好鍾意食老mc的,,

同loiue講左好多野,,大學都好有共鳴!!!

test hos,唔係好識,,但係都寫左好多野

放學同左louie返德貞,,見到幾個miss咋,,

ms.chong.,,ms.lau,,黃*云,,黃義天,,

原來翠紅老佢做左手術,,壓到條血管,,

你要快d好返呀,,早日康復;

同ms.chong傾得最耐,,佢話我好似高左,,

都係咁姐,,差唔多啦,,

去完tc都成4點11,,

返到去,,5點9...

今日30,,佢地要埋大數,,所以有patric,ki,kam返,,

仲借左tsz wah過黎...佢真係好tb...成個男人咁

到10點幾我就走了,,

返到屋企爸爸煮左個麵我食,,再睇埋without a trace,,

samatha做左餓底,jack本來唔比的,但最後都ok左

但係點知都係救唔返歌連,,慘

samantha又比人知左人個身份,,打得好勁..

martin好關心佢,,可見佢真係鍾意sam的

 

如果我身邊都有一個咁既人就好啦..

 

睇完就訓...好唔夠訓...

 

討厭這一刻的自己..

*我可以..認錯

刊登時間︰2005-12-01 09:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 29 日  星期二 晴天
as time go by

今日上retail完全唔知soso講咩...死得啦,,

原來唔返學的影響係咁大架...唉..

上到mmlc,,又唔知做咩囉,玩下msn咁,,add左好多人

個社工上左黎同我地做左個心理測驗,,

我係合適做探究類工作...!?唔係掛..

做科學家嘛!?唔係好岩我...

之後我地又玩啤牌,,玩到冇食飯去

放學,,出左油麻地hea,,返工返5點,,但我3點9就出到油麻地了..

去左信和行,,睇左好多野,,ZONE個幾隻碟好真係好想買呀..

330per one,,貴到嘔呀!!!!!

好想買劉浩龍個隻碟,,好聽!!

一丁友去左食野,,魚肉湯,正!!

見到時間差唔多就搭6號落老尖,,

返到去都差唔多啦,,

今日好得閒呀,,入單,,冇開line,,

又勁多仔喎,,不過好多都係何文田的,,

仲見到嘉謙同大娟,,我地又見面喇!!

勁搞笑,,見到大娟就真係好似見到呀mui咁,,佢都好想睇下佢個樣..

9點幾咁就走人!!返工未試過咁舒服!

 

返到shekkipmei,,買左野食返去食,,好肚餓呀~~

食完睇埋英超精華就去訓,,岩岩1點...

 

刊登時間︰2005-12-01 09:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 25 日  星期五 晴天
半就學

今日係星期五,,返半就學,,

上左普通話,我地個邊d人終於返齊晒,,

一返到去就比左張work sheet我地做,,,寫返d airline 公司名...

之後就test,,真係日日test...

再上左t&t,,又做test...=__="

上埋小儀個堂,,佢講左好多野,,係度話我地班唔好..退晒步..

人地班好我地「好多」...cs 份assignment好多distinction....

我地班就好多人唔合格...

問我地點,,係咪有d人唔想讀咁囉...

放左學同5蚊一齊走 ,,火柴去左apm,,

5蚊,,對唔住呀,,呢個星期冇同過你一齊返學,,要你自己返學,,sorry

 

返到去skm,等埋爸爸,,我地去左花園食飯, ,之後就返屋企,,

訓左一個下就,,,好好訓..

訓醒又食飯囉~

睇左大結局,,就上網,,打日記.

玩game,,又玩泡泡龍!!!!好好玩!!

 

 

刊登時間︰2005-11-25 11:18 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]