7/3
星期六,,,踢埋最後一場學界,,,一早call左比舒,,等左佢成半個鍾,,,落到黎同我講,,我搵吾到對波''物''丫,,即同佢一齊去我屋企,,拎對比佢,,緊住all埋羅肥一齊去!
集合左一齊,,call羅濤去慈中間m記等,,食早餐,,,,又系等左佢地半個鍾,,最後吾等佢地,,3個自己去!!
華仁0k勁,,,輸左6比0,,,不過輸 羸都出吾到線,,;''
踢完g0更衣室換3走人,,同舒搭MTR番黃大仙,,再搭小巴番慈雲山,,番屋企食飯,,,俊打比我,,,叫我番學校睇婚禮and玩,,真的不想去,,太累,,想訓覺,,,緊住就成日系屋企了,,,訓著左,,比z打左黎嘈醒左我2次,,,醒左訓吾番了,,,起身打下機!!
8/3
訓到11點幾..起身!!
1點幾同ar媽 ar妹去左金飯碗食野,,!!
食完去左東京買左個"紫菜肉鬆吞拿魚蛋糕"食,,幾好味架b0r,,之後同ar媽去街市買送,,,去百佳買米,,買下其他野甘!!
緊住番屋企,,,msn,,,沖涼,,食晚飯,,,!!
p s"仲有2日就生日了!!