今日,,,一早起身,,,,累到爆,,冇辦法了,,,要番學,,,上個星期,,,比我放左5日假,,,^_^yeah!!
其實系請假!!
早會"熱到仆街,,又系甘講w0r,,真系煩!!
中史"好玩!!
英文"miss lam系甘講其他野..好快就過了..''
小息"wc
數學"一開始吾知佢講咩,,但最後明左了!!
普話"條友把聲系米真系甘大丫..嘈到爆炸,,仲要系我前面系甘講!!
lunch time"-3-都吾知2c d人成日上黎做咩,,,系度柒下柒下甘,,,9左丫??
中文"改趣味寫作,,黃c瀚個篇笑到我仆街囉!
通識"正野丫!!
I.S"調左去俊個度傾計!!
完左I.S番到位,,,pinky膠左,,,,,,,,,,,-.-''吾想講,,,總之就系膠左!!
留堂,,,4點9,,而家覺得留堂好悶!!
|